17 آذر 1390
شماره خبر: 2748

فعالیت کارگاه های سازمان قطار شهری با جدیت پیگیری شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 فعالیت کارگاه های سازمان قطار شهری با جدیت پیگیری شود

سپیدار آنلاین: سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج از تاکید اعضای شورای اسلامی شهر کرج مبنی بر پیگیری روند کار و فعالیت کارگاه های عمرانی سازمان قطار شهری خبرداد.
داوود وحیدی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با مهم ارزیابی کردن فعالیت های عمرانی سازمان قطار شهری کرج بر توسعه و گسترش شبکه های حمل و نقل عمومی تاکید کرد و افزود: تحقق این مهم نقش بسزایی در افزایش سطح خدمات رسانی دستگاه های خدمات رسان به شهروندان ایفا می کند. وی اجرایی کردن پروژه های قطار شهری را مهم و ضروری دانست و گفت: انتخاب پیمانکار برای عملیات های عمرانی سازمان قطار شهری از برنامه های مهمی است که باید به نحو موثر و جدی تری از سوی مسئولان ذیربط پیگیری و انجام شود.این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر فعالیت های عمرانی مترو متوقف شده است، اظهارداشت: تعیین تکلیف این موضوع مورد تاکید اعضای شورای شهر کرج است. سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مشکلات موجود در راه اجرای پروژه قطار شهری کرج از اهتمام و تلاش ویژه مجموعه مدیریت شهری کرج برای سازماندهی فعالیت های عمرانی این مهم خبرداد و عنوان کرد: برخی مشکلات از جمله كمبود اعتبارات و عدم كارشناسي دقيق به منظور ارزيابي مالي سبب شده تا طرح های قطار شهری در زمان مقرر به بهره برداري نرسد. وحیدي تاکید کرد: درصورت تخصيص اعتبار لازم و اعمال مديريت صحيح اغلب طرح هاي قطار شهري كرج به نحو قابل قبول و در مدت زمان معینی اجرایی می شود.
این مسئول انتخاب پيمانكار را مهترين عامل براي اجرايي كردن پروژه قطار شهري در موعد مقرر دانست و افزود: باتوجه به افزايش حجم ترافيك ، تسريع در طرحهاي ناوگان حمل و نقل عمومي از جمله مترو در اين كلانشهر ضروري است.
بهره برداری از خط 2 قطار شهری از اولویت های مجموعه مدیریت شهری است
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه، بهره‌برداري از خط 2 قطار شهري كرج در سريع‌ترين زمان ممكن از تصميمات مهم مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر است، عنوان کرد: اعضاي شوراي اسلامي شهر بر انجام این مهم تاکید و اصرار دارند. وحیدی اظهارداشت: در حال حاضر از 14 كيلومتر خط 2 قطارشهري عمليات هشت كيلومتر آن به طور متوسط اجرايي شده است که تكميل اين خط نياز به تلاش و همت بيش از پيش سازمان قطار شهري به عنوان سازمان فعال در حوزه حمل و نقل عمومي و ديگر مسئولان اجرايي ذيربط دارد.اين مسئول خاطرنشان كرد: خط 2 قطار شهري كرج به طول 30 كيلومتر با 27 ايستگاه، شهريار و ملارد را به كرج و سپس از طريق خيابان شهيد بهشتي به كمالشهر مي‌رسد. وحیدی در ادامه عملکرد شورای سوم را مثبت خواند و گفت: بیشترین پروژه های عمرانی اجرا شده در عمر شورای دوره سوم صورت گرفته است همچنین فعالیت و پیگیری اعضای شورا در این دوره موجب شد اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و زیرساختی در کرج با سرعت بیشتری نسبت به گذشته انجام شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود