20 آذر 1390
شماره خبر: 2825

فعالیت كارگاه های سازمان قطار شهری كرج با جدیت دنبال می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فعالیت كارگاه های سازمان قطار شهری كرج با جدیت دنبال می شود

سپیدار آنلاین: سخنگوی شورای اسلامی شهر كرج گفت: فعالیت كارگاه های سازمان قطار شهری كرج با جدیت دنبال می شود.
به نقل از اتاق بازرگانی و صنایع و معدن البرز, داوود وحیدی افزود: با توجه به اهمیت قطار شهری در حمل و نقل عمومی، روند اجرایی طرحهای سازمان قطار شهری كرج تحت نظارت و كنترل لازم قرار دارند.
وی اجرایی كردن پروژه های قطار شهری را مهم و ضروری دانست و گفت: انتخاب پیمانكار برای عملیات طرحهای عمرانی سازمان قطار شهری از برنامه های مهمی است كه باید به نحو موثر و جدی تری از سوی مسئولان ذیربط پیگیری و انجام شود. سخنگوی شورای اسلامی شهر كرج با اشاره به مشكلات موجود در راه اجرای پروژه قطار شهری كرج افزود: مجموعه مدیریت شهری كرج برای سازماندهی فعالیت های عمرانی این بخش بسیج شده است. وی اظهار داشت: برخی مشكلات از جمله كمبود اعتبارات و عدم كارشناسی دقیق به منظور ارزیابی مالی سبب شده تا طرح های قطار شهری در زمان مقرر به بهره برداری نرسد.
وحیدی تاكید كرد: درصورت تخصیص اعتبار لازم و اعمال مدیریت صحیح اغلب طرح های قطار شهری كرج به نحو قابل قبول و در مدت زمان معینی اجرایی می شود. این مسئول انتخاب پیمانكار را مهترین عامل برای اجرایی كردن پروژه قطار شهری در موعد مقرر دانست و افزود: باتوجه به افزایش حجم ترافیك ، تسریع در طرحهای ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مترو دراین كلانشهر ضروری است. سخنگوی شورای اسلامی شهر كرج با بیان اینكه، بهره‌برداری از خط 2 قطارشهری كرج در سریع‌ترین زمان ممكن از تصمیم های مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر است، عنوان كرد: اعضای شورای اسلامی شهر بر انجام این مهم تاكید و اصرار دارند. این عضو شورا خاطرنشان كرد: خط 2 قطار شهری كرج به طول 30 كیلومتر با 27 ایستگاه، شهریار ، ملارد ،كرج و كمالشهر را به یكدیگر متصل می كند كه حفاری 14 كیلومتر از تونل این خط در دست اقدام است. برای كلانشهر كرج شش خط قطار شهری تعریف شده كه اكنون خط یك فعال است و خط دو در دست احداث قراردارد و مابقی خطو هنوز اجرایی نشده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود