7 آبان 1401
شماره خبر: 274939

البرز در محکومیت ترورجنایتکارانه در شیراز به خروش آمد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مردم همیشه در صحنه ، انقلابی و ولایت مدار استان البرز امروز پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت حادثه تروریستی و جنایتکارانه دشمنان اسلام و تکفیری ها در حرم مطهر شاهچراغ شیراز، به خیابان ها آمدند و انزجار خود را از جبهه استکباری و عوامل کوردل آن ابراز داشتند.
مردم استان البرز در حالی که پرچم های پرافتخار جمهوری اسلامی ایران ، تصاویر رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی را در دست داشتند، یکپارچه فریاد مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر تکفیر را سرزدند.در کلانشهر کرج هزاران تن از مردم انقلابی از مصلی امام خمینی(ره) تا امامزاده حسن (ع) این کلانشهر به راهپیمایی پرداختند تا به دشمنان اسلام نشان دهند تلاش آنان برای ضربه به نظام اسلامی تلاشی بیهوده بوده و همچون همیشه این نقشه ها با درخشش حضور و وحدت امت ولایتمدار کشور نقش بر آب خواهد شد ضمن آنکه دشمنان اسلام رو سیاه تر از گذشته خواهند شد.امروز مردم استان البرز در محکومیت اقدامات هنجارشکنان و توهین به مقدسات، یکصدا و یکدل برائت خود از دشمنان اسلام و عوامل اشتکباری را به گوش جهانیان رساندند و اعلام داشتند باردیگر نقاب مکر و حیله دشمنان کینه توز ایران اسلامی با جنایت تروریستی مزدوران آنها درحرم حضرت احمد بن موسی ( ع) و به شهادت رساندن و مجروح ساختن تعدادی از هموطنان عزیزمان و زائران آن بارگاه ملکوتی از چهره شیطانی آن ها کنار رفت و بیش از پیش خباثت دشمنان انقلاب اسلامی و مظلومیت و اقتدار ملت ایران بر همگان آشکار شد.
البرز در محکومیت ترورجنایتکارانه شیراز به خروش آمد
مردم استان البرز با شعار های« شیرزن ایرانی خود تو خوب می‌دانی - زن زندگی آزادی در چارچوب ایمانی» ، «با فریاد و با آشوب هیچی درست نمی‌شه» ، «آتش بیار معرکه بی‌بی‌سی -
مرگ بر این فتنه انگلیسی» ،« من دختر سردارم ایمان حیا شعارم » ، « نیروی انتظامی انتقام اقتدار» ، «توپ تانک تیرانداز لعنت به هر برانداز» ،« تکفیری بیچاره ترور فایده نداره» ،« ملت ما بیداره تو فتنه‌ها هوشیاره» ،« ما در میدان می‌مانیم هیهات منا الذله»، « کاسب خون ملت خجالت خجالت»، «سلبریتی کجایی؟ هشتگ نمی سُرایی ؟! - تو فتنه های ایران کجای ماجرایی؟! »،« یک صدا می‌گوئیم مرگ بر داعشی » ، «چادر ما زندگیست پرچم آزادگیست »، «مرگ بر تروریست» و « مرگ برآمریکا» خشم و انزجار خود را از دشمنان اسلام ابراز داشتند.در این مراسم باشکوه مردم انقلابی البرز اعلام تبعیت محض از ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب اسلامی ، هرنوع اقدام هنجارشکنانه علیه نظام اسلامی را محکوم کردند و برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام اعلام آمادگی کردند.
مردم شهرستان های ساوجبلاغ ، فردیس ، نظرآباد، طالقان ، چهارباغ و اشتهارد استان البرز امروز همزمان با سراسر کشور به اقیانوس حمایت از اقتدار ملی و محکومیت اقدام تروریستی شیراز پیوستند.


منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود