19 آذر 1390
شماره خبر: 2767

چهره ورودی کرج تغییر کرد/ عمران و توسعه شهری با افزایش مناطق جدید

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

چهره ورودی کرج تغییر کرد/ عمران و توسعه شهری با افزایش مناطق جدید

شهردار کلانشهر کرج گفت: ایجاد مناطق جدید در شهرداری و تغییر جغرافیای مناطق موجب رفع مشکلات، تخصیص عادلانه امکانات و محرومیت زدایی شده و در این راستا چهره ورودی شهر کرج در منطقه کلاک نیز با عملکرد مطلوب منطقه 11 تغییر کرده است.
سید علی آقازاده در خصوص راه اندازی مناطق جدید شهرداری اظهار داشت: در ارزیابی کاملی که از منطقه 11 شهرداری انجام شده است، بررسی ها نشان می دهد با حدود دو سال فعالیت این منطقه عملکرد مثبتی را به ثبت رسانده است. وی افزود: در مجموع مناطق جدیدی که در شهرداری ایجاد می شوند به دلیل اعتبار ویژه ای که در مقایسه با گذشته به آنها تخصیص می یابد، موجب توسعه منطقه و رفع محرومیت می شوند. وی انجام امور عمرانی در برخی مناطق کرج را بعد از اضافه شدن مناطق جدید معادل کل امور عمرانی انجام شده از زمان حیات تاسیس شهر برشمرد و گفت: این مناطق تا پیش از این اغلب در زمره مناطق غیربرخوردار قرار داشتند. آقازاده یادآور شد: در منطقه کلاک از بدو راه اندازی منطقه 11 شهرداری شاهد تغییر سیمای منطقه به ویژه در ورودی شهر کرج هستیم که این مهم اقدام ارزنده ای به شمار می رود.
شهردار کرج همچنین توسعه و خدمات رسانی به شهرک جهان نما، ایستگاه آتش نشانی، بهسازی بلوار خلج آباد و اجرای 12 پروژه دراین منطقه را اقدام مطلوبی برشمرد که از نتایج آن می توان به رضایت شهروندان اشاره کرد. وی در خصوص منطقه 12 نیز عنوان کرد: با چشم اندازی که در شهرداری برای این منطقه دیده شده است، پیش بینی می شود ظرف سه سال بخش عمده ای محرومیت این منطقه زدوده شده و عمران و آبادانی و توسعه شهری چهره منطقه را عوض کند. آقازاده همچنین انجام امور عمرانی گسترده و اجرای پروژه های مختلف در منطقه 12 را منوط به کسب مجوز از وزارت کشور برشمرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود