17 بهمن 1401
شماره خبر: 279982

کارگاه « عکاسی خبری با موبایل » برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



کارگاه « عکاسی خبری با موبایل » به همت مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد و با حضور اعضای فعال کانون جوانان این جمعیت بمناسبت ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
رضا شادان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد از برگزاری این کارگاه به همت ، مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر و با حضور اعضای جوانان در این جمعیت خبر داد .
شادان ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ،در خصوص این کارگاه بیان کرد : در راستای جهاد تبیین و لزوم به تصویر کشیدن و مستندسازی صحیح خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر بویژه در حوزه جوانان توسط اعضای داوطلب این مجموعه و به همت مسئول روابط عمومی این جمعیت بمناسبت ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اعضای فعال جوانان جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد. شایان ذکر است : در طی این کارگاه که در کلاس آموزشی جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد برگزار شد هریک از حاضرین با ابعاد مختلف عکاسی از جمله کادر بندی صحیح ، تنظیم نور ، انتخاب سوژه درست ، زاویه مناسب عکاسی و مواردی از این دست آشنا شدند.گفتنی است در خاتمه کارگاه : فیلم آموزشی«نکات کلیدی عکاسی با موبایل» نیز به همت اعضای کانون جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد برای حاضرین پخش شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود