20 آذر 1390
شماره خبر: 2837

اجرای طرح آزمایشی حمل و نقل رایگان مسافران اتوبوس/ قدردانی و انتقاد مردم راهنمای مدیریت شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 اجرای طرح آزمایشی حمل و نقل رایگان مسافران اتوبوس/ قدردانی و انتقاد مردم راهنمای مدیریت شهری است

سپیدار آنلاین: شهردار کرج گفت: طرح آزمایشی حمل و نقل رایگان مسافران اتوبوس در مسیرهای منتهی به خیابان شهید بهشتی وارد ماه نهم اجرا شد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج: سید علی آقازاده پس از استماع قدرشناسی شهروندی در برنامه " شهر من سلام" رادیو البرز مبنی بر اجرای طرح حمل و نقل رایگان مسافران اتوبوس در محور شمالی جنوبی و شرقی غربی منتهی به خیابان شهید بهشتی با بیان اینکه از اجرای این طرح 9 ماه می گذرد، افزود: این طرح در حال حاضر به صورت آزمایشی و در محوحر های پر تردد ذکر شده اجرا می شود.
وی در خصوص اجرای این طرح عنوان کرد: طرح آزمایشی حمل ونقل رایگان مسافران اتوبوس طرحی ابتکاری است که به پیشنهاد شهرداری و سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه در سال جاری اجرایی شد.
آقازاده با اشاره به استقبال خوب شهروندان از اجرای این طرح ابتکاری عنوان کرد: طرح فوق با هدف خدمت رسانی به شهروندان تدوین و اجرا شده است. شهردار کرج، شرایط مناسب تردد مسافران در خیابان شهید بهشتی را یادآورشد و افزود: اجرای طرح آزمایشی حمل و نقل رایگان مسافران اتوبوس در صورت موفقیت و تحقق اهداف طرح می تواند الگوی مناسبی برای دیگر شهرها باشد. آقازاده خدمت رسانی به شهر و شهروندان را از مهم ترین وظایف دستگاه خدمات رسان شهرداری ذکر و عنوان کرد: همه تلاش و سعی این دستگاه خدمت رسان فراهم آوردن زمینه های مساعد به منظور افزایش سطح خدمات رسانی و رضایت شهروندان است. شهردار کرج با بیان اینکه، شهرداری بودجه و اعتبارار دولتی ندارد و هرچه اعتبار دارد متعلق به مردم است، گفت: ارائه خدمات به شهروندان از سوی شهرداری بر اساس این مهم صورت می گیرد. آقازاده، باور و اعتقاد به خدمت رسانی شایسته و قابل قبول به مردم را مبنای اصلی خدمات رسانی به مردم از سوی شهرداری ذکر و عنوان کرد: رسیدن به موفقیت در عرصه های مختلف شهری منوط به توجه و باور این مهم است.
قدردانی و انتقاد مردم رهنمون فعالیتهای مثبت اجرایی است
شهردار کرج، قدردانی و انتقاد مردم را از مولفه های مناسب برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری خواند و گفت: قدردانی و انتقاد مردم در واقع رهنمون فعالیت های مثبت اجرایی است. آقازاده با تاکید بر انتقاد سازنده اظهارداشت: انتقادهایی که مبنای آن سازندگی باشد می تواند هدایتگر خوبی برای فعالیت ها و برنامه های تدوین شده شهری باشد. وی عنوان کرد: انتقاد و قدرشناسی از سوی شهروندان بر اساس بینش، شعور و آگاهی آنها صورت می گیرد که این مهم برای دستگاه خدمت رسان شهرداری بسیار ارزشمند است. آقازاده بیان کرد: طرح انتقادات از برخی کمبودها در واقع به عنوان تعریفی سازنده از سوی مسئولان این نهاد مردمی تلقی می شود که در نهایت منجر به رفع مشکلات و مسائل شهری می شود. [center][/center]شهردار کرج عنوان کرد: طرح مسائل از سوی شهروندان فرصتی طلایی برای ارائه راهکارهای مناسب رفع مسائل شهری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود