30 اردیبهشت 1402
شماره خبر: 285110

بوستان «پروین اعتصامی» هشتگرد میزبان دختران و مادران

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



همکاران مرکز هشتگرد کانون البرز در آستانه‌ی روز دختر و آغاز دهه کرامت با برگزاری اردوی تفریحی ویژه مادران و دختران این مناسبت را گرامی داشتند.
مریم فلاح نژاد، مسؤول مرکز هشتگرد هدف از اجرای این ویژه برنامه را ایجاد فضای مفرح و شاد و بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی اردویی برای آموزش مفاهیم دینی و مذهبی عنوان کرد.
فلاح نژاد افزود در این ویژه برنامه که در بوستان ویژه بانوان شهر هشتگرد به نام «پروین اعتصامی» برگزار شد دختران کودک و نوجوان عضو مرکز و مادرانشان در فعالیت‌های متنوع و شاد حضور یافتند.وی در خصوص فعالیت‌های اجرایی نیز گفت: معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) و معرفی روز دختر و بازی گروهی وسطی و طناب کشی از فعالیت‌های اجرا شده در این ویژه برنامه بود.بوستان «پروین اعتصامی» هشتگرد میزبان دختران و مادران لازم به توضیح است فعالیت های ویژه دهه کرامت از فردا یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) آغاز شده و تا ۱۰ خرداد و سالروز ولادت امام رضا (ع)، ادامه خواهد داشت . مسؤول مرکز هشتگرد در پایان گفت توجه به همزمانی این اردو که صبح روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد با نامیده شدن ۳۰ اردیبهشت به عنوان روز ملی جمعیت در این برنامه همچنین فعالیت‌های متناسب این روز شامل معرفی و روخوانی کتاب کاش من یک برادر داشتم و نقاشی با موضوع خانواده‌ی دوست داشتنی من نیز اجرا شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود