24 آذر 1390
شماره خبر: 2960

پیكر مطهر یك شهید والامقام در كرج تشییع شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پیكر مطهر یك شهید والامقام در كرج تشییع شد

سپیدار آنلاین: پیكر پاك شهید ' علیرضا مرادخانی' از ماموران یگان حفاظت سازمان زندان های استان البرز كه در درگیری با اشرار مسلح در كرج به شهادت رسید، در مهرشهر كرج تشییع شد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري، دراین آیین كه مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی،خانواده های معظم شهدا،كاركنان و مسوولان قضایی و سازمان زندان ها و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، پیكر این شهید والامقام از مسجد پیامبر اعظم (ص) فاز چهار مهر شهر تا امامزاده طاهر (ع) كرج در میان حزن و اندوه فراوان تشییع و درجوار بقعه متبركه این امامزاده به خاك سپرده شد.
مدیر كل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی استان البرز در حاشیه این مراسم گفت: روز سه شنبه هفته جاری حین انتقال زندانیان به دادگاه، سرنشینان دو دستگاه خودرو پیكان سواری و زانتیا به خودرو حامل زندانیان حمله و اقدام به تیراندازی كردند. 'سید ابوالقاسم علوی' افزود: در این درگیری مسلحانه ماموران یگان حفاظت سازمان زندانها اقدامات و رشادت خوبی از خود نشان دادند كه در نهایت شهید مرادخانی به درجه رفیع شهادت رسید. وی اظهار داشت: دستگاه قضایی، اداره كل اطلاعات و نیروی انتظامی استان البرز اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری مهاجمان در دستور ویژه كاری قرار داده اند. علوی گفت: شهید علیرضا مرادخانی 30ساله از پاسیاران خدوم و تلاشگر زندان های استان البرز بودند.

ميهمان
پاسخ 11/09/1392 - 18:11 رضا
بسم الله الرحمن الرحیم
نزاع شخصي نبود، حمله به خودروي پليس بود.
سران مملكت‌هاي خارجي كه به هر كشوري مي‌روند اول آنها را بر سر مزار شهدا و سربازان گمنام مي‌برند و اظهار مي‌دارند كه ما چنين افرادي را براي حفظ نظام داريم.
هر كس صداي مظلومي را بشنود و او را ياري نكند مسلمان نيست.
حضرت رسول اكرم (ص)
ما از مظلوم حمايت و بر ظالم مي‌تازيم.
شهيد مظلوم دكتر بهشتي
داغ رفتار دور از انتظار بعضي از مسئولان پرونده فرزند جانباز شهيدم شهید علیرضا مرادخاني سنگين‌تر از داغ شهادت اوست.
با عرض سلام و تبريك هفته مبارك نيروي انتظامي بر تمامي تلاشگران نظم و امنيت كشور پيرو مكاتبات و پيگيري‌هاي وسيع و مطالب چاپ شده در نشريات هدف، روزنامه جام‌جم در استان البرز و شهرستان‌هاي غرب استان تهران، اصفهان، همشهري، اعتماد، نگاه و نويد استان مركزي (اراك) خبرگزاریهای تسنیم،مهر، ایسنا، تابناک و سایتهای مختلف ضمن تشكر و قدرداني از تمامي سروران معظم و معزز كه در هفته نيروي انتظامي خانواده معظم شهدا و اينجانب را در سالن همايش صدا و سيما مورد لطف و عنايت قرار داده و همچنين سپاس فراوان از مراجع معظم تقليد، امام جمعه محترم، دادستان ، رياست ديوان عالي كشور، نمايندگان محترم شهرستان كرج در مجلس شوراي اسلامي و بنياد شهيد و دفتر حقوقي آموزش و پرورش كه با مكاتبات از رياست محترم قوه قضاييه درخواست رسيدگي مجدد پرونده فرزندم را خواستار شدند لذا به استحضار مي‌رساند كه تا كنون اقدامي در اين خصوص ميسر نگرديده و همچنان پرونده فرزند شهيدمان كه متعلق به ايران بوده بلاتكليف است. از طرفی نيروهاي ديگر با چه انگيزه‌ و پشتيباني دنبال مجرم و جنايت كار بروند. شما بايد قاتل شخصي را كه براي امنيت جامعه و مملكت و مردم جان خود را نثار كرده به سزاي عمل برسانيد. پس از گذشت نزديك به دو سال با اذيت شدن فراوان خانواده داغدار پرونده در حد يك نزاع شخصي كوچك شمرده شده و شكست نقشه هاليوودي و حمله مسلحانه عاملين به اين جنايت كه با طرح ونقشه قبلي و بستن جاده و همراه داشتن سلاح جنگي همراه با فشنگ جنگي غير مجاز، ايجاد رعب و وحشت در كيفر خواست لحاظ نگرديده و عاملان قتل او نه بعنوان حمله به خودروی پلیس و شهادت مامور وظیفه شناس دولت در حین انجام وظیفه بلکه به عنوان یک قتل عادی محاکمه شده اند؟؟!! با این حال تاکنون هیچ یک از مقامات به این سوال پاسخ نداده اند؟! در حاليكه بنا به فرمايش يكي از مقامات مسئول كه فرموده‌اند «استقرار و امنيت و دفاع از نظم عمومي نتيجه اين شهادت بود و شهيد عليرضا مرادخاني با نثار جان خود در مقابل تجاوز گران ايستاد و از بر هم زدن نظم عمومي جلوگيري كرد و مسئوليت ما را در اين زمينه خطيرتر نمود.» لذا از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي ، شوراي تامين استان، امام جمعه محترم، استاندار محترم استان، فرماندار بزرگوار كرج و همچنين خانواده معظم شهدا امت شهيد پرور استان تقاضا داريم نسبت به خواسته شرعي قانوني و به حق ماخانواده داغدار و شهروند ايراني با توجه به ظلمي كه در حق ما و آن شهيد بزرگوار شده است. دادگستري كرج همچون مسئولين شهرهاي تهران، اصفهان، اراك، يزد، ياسوج و مشهد مقدس توجه و حق خانواده داغدار و آن شهيد را ادا و از ضايع شدن آن بخاطر مرضي خداي تبارك و تعالي جلوگيري نماييد.
سايه مقام معظم رهبري مستدام باد
خانواده ايثارگر هشت سال دفاع مقدس و داغدار
جانباز شهيد راه نظم و امنيت كشور
شهيد عليرضا مرادخاني

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود