8 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 303804

ناکامی سارقان با شلیک دقیق پلیس

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ناکامي سارقان با شليک دقيق پليس



فرمانده انتظامي شهرستان کرج از دستگيري 2 سارق و کشف يک دستگاه موتور سيکلت سرقتي طي يک تعقيب و گريز در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "پيمان گودرزي" در تشريح اين خبر گفت: مأموران کلانتري 15 هنگام گشت‌زني هدفمند در حوزه استحفاظي، راکبين يک دستگاه موتور سيکلت را که در حال باز کردن درب خودرو پارک شده بودند را مشاهده کردند. وي افزود: راکب موتورسيکلت پس از روئيت پليس بدون توجه به دستورات متعدد واحد گشت مبني بر توقف اقدام به فرار مينمايد که سراکيپ واحد گشت با در نظر گرفتن قانون به کار گيري سلاح، اقدام به شليک 4 تير هوايي و يک شليک دقيق به سمت لاستيک موتور سيکلت مي کند. اين مقام انتظامي ادامه داد: طي اين تعقيب و گريز و تير اندازي، مظنونين که داراي چندين فقره پرونده قضايي و زندان در خصوص جرم سرقت بودند، بدون هيچ گونه آسيبي دستگير و به همراه موتور سيکلت براي بررسي هاي بيشتر به کلانتري 15 رجايي شهر دلالت داده شدند.
سرهنگ گودرزي با بيان اين که 2 نفر در اين رابطه دستگير و چند تيغه سلاح سرد کشف و پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل شدند، به شهروندان توصيه کرد: هشدارهاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت را جدي گرفته و موارد مشکوک را با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود