3 تیر 1403
شماره خبر: 306686

دانش آموزان همیاز گاز البرز می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان کرد: این شرکت در سال جدید تحصیلی بنا دارد تا برای انتقال مفاهیم مصرف بهینه انرژی به داخل خانواده ها از میان دانش آموزان در مقطع ابتدایی همیار گاز به خدمت بگیرد.
کامران ایمانی فولادی بیان کرد: آموزش ایمنی و بهینه مصرف کردن گاز از ماموریت های اصلی در شرکت های گاز استانی بوده و شرکت گاز استان البرز از این قاعده مستثنی نیست. وی ادامه داد: با شروع بازگشایی مدارس کارشناسان شرکت گاز استان البرز در مدارس حضور پیدا کرده و آموزش های لازم را به دانش آموزان می دهند و در سال گذشته جامعه هدف جوامع اقماری در استان البرز بود که با آموزش های ارائه شده بیش از 40 درصد از حوادث ناشی از گاز کاهش پیدا کرد. سرپرست شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: با توجه به همه آموزش هایی که از طریق کارشناسان این شرکت در مدارس داده می شود، با اینحال 8 مدرسه به الگوهای مصرف سوخت توجه نداشته و بیش از استاندارد های تعریف شده گاز مصرف کرده بودند که در مرحله نخست به آنان اخطار لازم داده شد.
ایمانی فولادی مطرح کرد: آموزش از پایه می تواند شرکت های گاز استانی را در مصرف بهینه گاز یاری کند و این شرکت در سال آینده بنا دارد تا برای انتقال مفاهیم مصرف بهینه انرژی به داخل خانواده ها از میان دانش آموزان در مقطع ابتدایی همیار گاز به خدمت بگیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود