19 تیر 1403
شماره خبر: 307460

بازرسی مستمر داروخانه‌های منتخب توزیع انسولین در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، گفت: انواع انسولین در داروخانه‌های منتخب استان طبق برنامه‌ریزی توزیع می‌شود.
دکتر شهرام صیادی با بیان اینکه تلاش شده با توزیع مناسب و عادلانه تهیه انسولین برای جامعه هدف تسهیل شود گفت : در تلاش هستیم سهمیه انسولین استان افزایش پیدا کند و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که مردم دغدغه ای برای تهیه انسولین نداشته باشند و خوشبختانه طی ماه های اخیر این موضوع محقق و به صورت مستمر انسولین به بیماران توزیع شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اینکه توزیع انسولین در استان بر اساس پایش جمعیت، برعهده داروخانه‌های منتخب استان گذاشته شده، گفت: انتخاب این داروخانه‌ها به منظور توزیع عادلانه انسولین و بر اساس سابقه فعالیت و ارزشیابی دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته است. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی برای تهیه انسولین در استان وجود ندارد، گفت: شهروندان داروخانه‌های منتخب در تامین انسولین و دیگر دارو‌های خاص را بشناسند.
انسولین در داروخانه‌های کرج نایاب نیست
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: برای اطلاع از لیست بروز شده داروخانه ‌های منتخب شهروندان به سایت معاونت غذا و دارو دانشگاه مراجعه یا با سامانه 190 تماس بگیرند.
دکتر صیادی عنوان کرد: به منظور نظارت بر عرضه‌ انسولین در داروخانه‌های منتخب استان، بازرسی‌های مستمر صورت گرفته و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد و سهمیه آن‌ها برای توزیع قطع و به داروخانه‌های دیگر سپرده می‌‌شود.گفتنی است، بازدیدها و بازرسی‌ها از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه به صورت مستمر در حال انجام است، همچنین مردم نیز می‌توانند تخلفات صورت گرفته را از طریق تماس با سامانه 190 یا با مراجعه حضوری به دانشگاه شکایت خود را ثبت کنند تا دراسرع وقت پیگیری شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود