14 مهر 1403
شماره خبر: 311628

حضور رهبری در نماز جمعه عملیات موشکی سپاه علیه اسرائیل را تکمیل کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



امام جمعه فردیس گفت: حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه امروز تهران همراه با خیل عظیم جمعیت، با وجود حساسیت های امنیتی، این پیام را به گوش جهانیان رساند که اسرائیل و آمریکا کوچکترتر از آن هستند که به رهبر ایران اهانت کنند. امروز در تهران لشکر کشی علیه اسرائیل و امریکا بود.
به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس،روزی نیروهای فراجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی ماموریت‌ها و رسالت‌های بسیاری دارد و شبانه روز برای تامین امنیت و آسایش جامعه تلاش می کند.
وی با بیان اینکه امنیت و آسایش یکی از ویژگی‌های حکومت مهدوی است؛ افزود: اگر کشوری می‌خواهد امنیت و آسایش داشته باشد باید پلیسش مقتدر باشد. مردم و مسوولان باید همه قدردان زحمات پلیس باشیم و کاری نکنیم اقتدار پلیس خدشه دار شود. خطیب جمعه فردیس با بیان اینکه شهادت سید مقاومت به جان همه ما آتش زد ؛ گفت: همه جهان اسلام به داغ سید حسن نصرالله نشستند چون اسرائیل شر مطلق است و به همه شر و آسیب می‌رساند. سید مقاومت یک نیروی جهادی و ولائی بود که خودش را سرباز رهبر انقلاب می دانست و این را در اولین کنفرانس بین المللی انتفاضه وقتی بهدعنوان مرد سال جهان عرب انتخاب شد، با بوسه بر دستان رهبر انقلاب به نمایش گذاشت و اثبات کرد.
نتیجه تعلل در پاسخگویی
وی با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل برای شهادت سید مقاومت، یادآور شد: اگر دستور رهبری را کنار نمی گذاشتیم و یا در پاسخگویی تعلل نمی کردیم و به شیطان اعتماد نمی کردیم، وضعیت به گونه دیگری بود.پس از شهادت سید حسن نصرالله عده ای به صراحت گفتند که ما فریب وعده های امریکا را خوردیم. اگر دشمن احساس کند طرف مقابل در موضعی ضعیف است، به بدترین تجاوز ها دست می زند. اگر می‌خواهیم صلح و امنیت داشته باشیم باید بجنگیم.
آبکش آهنین
حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: پاسداران عزیز و سپاهیان مقتدر با کمک ارتش قهرمان و وزارت دفاع و .. در شب اول سال نوی یهوری‌ها به رژیم صهیونیستی عیدی دادند. واکنش رسانه ها این بود که ایران در شب سال نوی یهودی ها اسرائیل را چراغانی کرد و جهنمی برایشان درست کرد تا در آتش قهر الهی بسوزند. وی با اشاره به اینکه برخی موشک های سپاه به مقر موساد‌ و جایی که سرانش در آنجا جلسه داشتند، اصابت کرد؛ گفت:
آنها دلشان به گنبد آهنین گرم بود، در حالیکه به قول سردبیر سابق بی بی سی، افسانه گنبد اهنین در هم شکست. حمله ایران ثابت کرد این سیستم آبکش آهنین است و نتانیاهو به کوه ها پناهنده شد.
تصمیم حکیمانه
نماینده ولی فقیه در شهرستان فردیس با بیان اینکه پاسخ ایران به جنایات اسرائیل آنقدر کوبنده بود که جای هیچگونه انکاری از سوی طرف مقابل نباشد؛ گفت: برعکس، آنها در رسانه ها شایعه کردند که رهبر انقلاب به پناهگاه رفت. اما تصمیم حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در برگزاری دیدار چهارشنبه، به این شایعات پایان داد و حضور امروز ایشان در نماز جمعه تهران یک پیوست رسانه ای قوی برای تکمیل عملیات موشکی سپاه بود. وی اضافه کرد: امروز همه حضور رهبر انقلاب اسلامی در نماز جمعه را خلاف امنیت می دانستند اما مقام معظم رهبری(مدظله) نه تنها خودشان آمدند بلکه جمعیت عظیمی به دنبال ایشان به نماز جمعه آمدند تا جهانیان بدانند تا اسرائیل و آمریکا کوچکترتر از آن هستند که به رهبر ایران اهانت کنند امروز در تهران لشکر کشی علیه اسرائیل و امریکاست.
امام جمعه فردیس با اشاره به وحشت آمریکا از عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل، گفت: امریکایی ها از طریق بغداد در مدت نیم ساعت ۳ بار به ایران پیام دادند که ما را نزنید. اما ایران اعلام کرد ما می زنیم و شما تماشا می کنید.چون اگر پاسح دهید و کمترین جسارتی بکنید و بیشترین خسارت‌ها را خواهید دید.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود