30 آذر 1390
شماره خبر: 3143

بیش از 800 نفر از مردم استان البرز با استاندار دیدار كردند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بیش از 800 نفر از مردم استان البرز با استاندار دیدار كردند

مشاور و مدیركل حوزه استاندار گفت: امسال 870 نفر از مردم این استان در دیدار با استاندار البرز مشكلات خود را در زمینه های مختلف در میان گذاشتند.
'مجتبی مولوی' افزود: دیدارهای مردمی استاندار البرز چهارشنبه هر هفته در استانداری انجام می شود و مردم می توانند با مراجعه به استانداری پیگیری های لازم را برای تامین خواسته های خود داشته باشند. وی ادامه داد: این دیدارها از جمله ملاقات های مورد تاكید استاندار است چراكه می تواند موجب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مردمی شود. مولوی اظهارداشت: البرز یكی از استانهایی است كه به حضور مدیران كل در نشست های مردمی و توجه به كاهش مشكلات آنان را در اولویت قرار داده است. مدیركل حوزه استاندار البرز با بیان اینكه این دیدارها نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد، اظهار داشت: رسیدگی به مسائل و مشكلات مردم یكی از سیاست های اصلی دولت عدالت محور است كه به جد در دستور كار مدیران قرار دارد. وی اضافه كرد: رصد عملكرد مدیران دستگاه های مختلف نقطه قابل تاملی است كه این دیدارها فرصت مناسبی برای تحقق یافتن این امر مهم است. مولوی ، دیدار مردم با استاندار را حق مردم دانست و گفت: مردم می توانند با هماهنگی قبلی توسط روابط عمومی استانداری در روزهای چهارشنبه با استاندار ملاقات داشته باشند.
مدیر كل حوزه استاندار ادامه داد: خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و معلولین در اولویت دیدارهای مردمی قرار دارند چرا كه جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگران و جانبازان است و رسیدگی به مشكلات این قشر را همواره با تاًكید مقام معظم رهبری و رییس جمهوری در سرلوحه پیگیری های خود قرار داده است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود