3 دی 1390
شماره خبر: 3186

سوري رفت، گودرزي رييس شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سوري رفت، گودرزي رييس شد

سپیدار آنلاین: مراسم توديع سرهنگ سوري رييس راهور شهرستان كرج پس از 24سال خدمت برگزار شد و سرهنگ رضا گودرزي از اين پس به جاي وي پشت ميز وي خواهد نشست. اين جلسه توديع و معارفه كه در سالن فجر نيروي انتظامي برگزار شد فرماندار، رييس راهور استان و عده اي از مديران شهري و درجه داران نيروي پليس حضور داشتند.
به نقل از اتاق بازرگانی و صنایع و معدن البرز, مهدی ایران نژاد در مراسم معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرج گفت: کاهش آمار در رابطه با تصادفات و فوتی های کرج نشان دهنده رشد و توسعه خوب در حوزه راهنمایی و رانندگی است. اما یکی از معضلات و مشکلات کرج مهندسی ترافیک این شهر است.
عملكرد موفق پليس راهور
فرماندار کرج گفت: تصادفات رانندگی کرج در هشت ماه نخست سال جاری نسبت مشابه به سال گذشته 58 درصد کاهش داشته است و همچنین در حوزه پلیس راه نیز 39 درصد کاهش تصادفات رانندگی را شاهد بودیم.
ایران نژاد با بیان اینکه آمار فوتی در محورهای کرج نیز هفت درصد کاهش داشته است، اضافه کرد: امروزه اگر در حوزه ترافیک و عبور و مرور شاهد بهبود و پیشرفت هستیم تمام اینها به همت و تلاش پرسنل زحمت کش راهنمایی و رانندگی در پلیس راهور و راه است. وی افزود: این آمار حقانیت و عملکرد مظلومانه پلیس راهور و راه کرج را نشان می دهد که منشا آرامشی برای مردم این شهر بوده است.
عدم دريافت ريالي اعتبار
فرماندار كرج در ادامه صحبتهايش به نكته اي ديگر اشاره كرد و ادامه داد: پلیس راهور شهرستان کرج در سال جاری هیچ اعتباری را از هيچيك از ادارات و سازمانهاي دولتي دريافت نکرده است اما مظلومانه و با تلاش و کوشش موفق شده است در بين كلانشهرهاي كشور از لحاظ عملكردي و موفقيت در كاهش آمار تلفات و تصادفات رتبه نخست را كسب نمايد و اين كم كاري نيست. ایران نژاد با اشاره به اینکه همكاري در تعریض جاده چالوس، عملیات کوه بری و همچنین اجرای طرح های مختلف ترافیکی در سال جاری به همت پرسنل نیروی انتظامی اجرا شده است، اضافه کرد: نتایج این عملکرد کاهش هفت درصدی فوتی در جاده های کرج است.
حمايتهاي بي دريغ سردار اكبرشاهي دليل موفقيت راهور البرز
سرهنگ حبیب کمالوند اظهار داشت: متاسفانه کلانشهر کرج فاقد سیستم الکترونیکی و هوشمند کنترل ترافیک و حمل و نقل است و اين يعني كار مضاعف براي نيروهاي راهور. از سوي ديگر كرج دو برابر نرم كشور ماشين دارد (يعني به ازاي هر سه نفر يك ماشين) و اين حجم مضاعف ديگري بر عهده پليس راهور البرز نسبت به ديگر شهرهاي كشور مي گذارد و اتفاقات به اين ختم نمي شود و بايد اشاره كنم به دليل موقعيت جغرافيايي البرز ما نزديك به دو برابر ديگر كلانشهر ها مسافر عبوري را از خود گذر مي دهيم. وی ابراز داشت: خدمت در نیروی انتظامی اگر خالصانه باشد مصداق بارز جهاد فی سبیل الله است که رهبر معظم انقلاب نیز در بازدید خود از نیروی انتظامی در فرمایشات خود به این امر تاکید کرده اند. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با اشاره به سخنان فرماندار كرج در خصوص بودجه ادامه داد: اگر حمايتهاي سردار عزيز و بزرگوار اكبرشاهي نبود پليس راهور استان البرز بدون بودجه مانده بود. خوشبختانه حمايتهاي فراواني در طي يكسال گذشته از سوي فرماندهي محترم البرز از ما شد و كمكهاي ايشان بجا و چاره ساز بود. كمالوند ادامه داد:راهنمایی و رانندگی شهرستان کرج با تمام محدودیت های اعتباری و کمبود نیروی که وجود دارد اما با تعامل بسیار خوب با دیگر دستگاه های استان به خوبی توانسته است زیرساخت های لازم را فراهم کند. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: راهنمایی و رانندگی نیز به عنوان شاخه ای از نیروی بزرگ انتظامی که زحمات فراوانی در جهت تامین رفاه مردم می کشند پاداش خود را از این جهاد فی سبیل الله خواهند برد. سرهنگ کمالوند با تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ سوری رئیس پلیس اسبق راهنمایی و رانندگی شهرستان کرج افزود: می تواند زحمات و عملکرد وی را در تمام خیابان های کرج مشاهده کرد و اميدواريم سرهنگ گودرزي بتواند موفقيتهاي ايشان را تكرار كند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود