25 شهریور 1404
شماره خبر: 330994

سامانه فواد ۱۲۸ ؛ حریم خصوصی شهروندان در صدر اولویت‌ها

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



محسن صادقی مدیر دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت آبفا استان البرز اطمینان داد که اطلاعات شهروندان در سامانه “فواد” کاملاً محرمانه باقی می‌ماند و شکایات بدون افشای هویت افراد پیگیری می‌شوند.
صادقی گفت: برای جلوگیری از تماس‌های بی‌مورد و مدیریت بهتر، در ابتدای ورود به سامانه، احراز هویت با استفاده از کد ملی و شماره تلفن همراه انجام می‌شود.وی افزود: پس از ثبت شکایت در سامانه “فواد”، به شهروند یک کد رهگیری اختصاصی ارائه می‌شود که از طریق آن می‌تواند روند پیگیری شکایت خود را دنبال کند.مدیر دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی شرکت آبفا استان البرز گفت: نکته حائز اهمیت و خط قرمز سامانه “فواد”، حفظ کامل اطلاعات هویتی شاکی است.شکایات ثبت شده در وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوطه، بدون ذکر نام و مشخصات شهروند ارسال می‌شود و صرفاً به عنوان “شکایت شهروند” ثبت می‌گردد.صادقی افزود: تنها مرکز بازرسی سازمان اداری و استخدامی به اطلاعات شهروندان دسترسی خواهد داشت، آن هم صرفاً برای تماس با شاکی و پیگیری روند رسیدگی به شکایت.صادقی گفت: در کنار سامانه “فواد”، سامانه ۱۲۲ آبفا و ۱۱۱ بازرسی دولت نیز در حال توسعه است تا شهروندان بتوانند از طریق آن نیز به ثبت و پیگیری شکایات خود بپردازند، با این تضمین که اطلاعات آنها به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نخواهد گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود