فراهم شدن ثبت شکایت از ادارات استان البرز از طریق سامانه فواد
سپیدارآنلاین: گروه سیاسی
رئیس مرکز فوریتهای اداری سازمان اداری و استخدامی کشور از راه اندازی سامانه فوریتهای اداری (فواد) با شماره گیری ۱۲۸ برای ثبت شکایت از ادارات در این استان خبر داد.
«کامل داوودی» گفت: سامانه فواد با هدف پاسخگویی سریع و مؤثر به شکایات مردمی در حوزه خدمات اداری راهاندازی شده و اکنون با فعالسازی آن در استان البرز، امکان ارتباط مستقیم شهروندان با این سامانه از طریق تماس تلفنی فراهم شده است.وی افزود: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده نارسایی در عملکرد ادارات، با شمارهگیری ۱۲۸ بدون پرداخت هیچگونه هزینهای شکایت خود را مطرح کنند. وی با اشاره به اینکه پس از تماس، ابتدا درخواست مطرح شده بررسی میشود که در حیطه وظایف سامانه فواد قرار دارد یا خیر در صورت تأیید، اطلاعات هویتی شامل کد ملی و شماره تلفن همراه دریافت شده و شکایت بهصورت محرمانه ثبت میشود.داوودی افزود: پس از ثبت شکایت، یک کد رهگیری در اختیار شهروند قرار میگیرد تا بتواند روند رسیدگی را بهصورت شفاف و دقیق پیگیری کند.
وی گفت: امید است با راهاندازی این سامانه بتوان ارتقای سلامت نظام اداری و تقویت ارتباط دوسویه میان مردم و دولت فراهم کرد.