6 مهر 1404
شماره خبر: 331737

معاونت عمران منطقه یک فردیس در صدر جدول پیگیری مطالبات شهروندی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیر منطقه یک شهرداری فردیس گفت: این منطقه با ارائه خدمات به‌موقع و رسیدگی به درخواست‌های شهروندی‌ در حوزه معاونت فنی و عمرانی با ۹۶٪ پاسخگویی، موفق به کسب رتبه نخست پاسخگویی در سامانه ۱۳۷ شد.
محمد جواد سپهر با بیان اینکه این منطقه با عملکردی مطلوب در پاسخگویی سریع و رفع مشکلات شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷، موفق به کسب رتبه نخست شده است، اظهار کرد : کسب این جایگاه، نتیجه تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه کلیه کارکنان و عوامل اجرایی منطقه در حوزه‌ فنی و عمرانی است.وی افزود: این رتبه، بازتاب تعهد همکارانم در منطقه یک شهرداری فردیس در جهت تکریم ارباب رجوع و تلاش برای تسهیل امور و افزایش رضایت شهروندان است.مدیر منطقه یک شهرداری فردیس ضمن تقدیر از مسئولان اجرایی و همکاران پرتلاش واحد پاسخگویی سامانه ۱۳۷، اظهار امیدوای کرد؛ با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، گام‌های موثری در راستای رفع مشکلات شهروندان و کمک به توسعه و عمران هرچه بیشتر شهر برداریم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود