رویداد "بارش" رقابتی برای ارتقای کیفیت کار روابط عمومیها
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران گفت: رویداد بارش، با قرارگیری در اولویت برنامههای ارتقای شهرداریها به همت معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران تاکنون در چهار مرحله برگزار شده است.
محمدحامد احسانبخش در حاشیه نخستین نشست کمیسیون ارتباطات و امور بینالملل مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور، به برگزاری چهار مرحله از این رویداد در اشکال مختلف آموزشی، بازآموزی و رقابتی اشاره کرد و افزود: برنامهریزیها برای برگزاری مرحله پنجم این رویداد در هفته پایانی آبانماه در حال انجام است. احسانبخش افزود: دور نخست رویداد در برج میلاد تهران، دور دوم در شهر مشهد مقدس و دور سوم در شهر دماوند برگزار شده است. همچنین مرحله چهارم رویداد که در اصل برآیند بهترین رقابتها بود در قالب یک رویداد آموزشی، رقابتی و کارگاهی در شهر تهران برگزار شد.
این مسئول اضافه کرد: این رویداد در دو روز برگزار میشود که سخنرانی آموزشی بخشی از آن خواهد بود. برگزاری چالشهای واقعی و ملموس بین تیمهای حاضر با انجام قرعهکشی از دیگر بخشهای این رویدادهاست.معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات شهرداری تهران تاکید کرد: در نهایت عملکرد تیمها با یکدیگر مقایسه شده و بهترین کار انتخاب میشود. در روز دوم تیمهای منتخب کار خود را مقابل هیئت داوران ارائه میدهند، در نهایت تیمهای اول تا پنجم هم انتخاب میشوند.