توجه به نیروی انسانی، رمز موفقیت سازمانهاست
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه جشنواره فرهنگیورزشی و آیین تکریم از بازنشستگان و خانوادههای پرسنل ادارهکل، با تأکید بر اهمیت توجه به نیروی انسانی در پیشرفت سازمانها، گفت: «هر مدیری که قدردان پرسنل خود باشد، خداوند نیز بر نعمتهایش میافزاید و این نگاه در عملکرد آقای رضایی کاملاً مشهود است.»
به گزارش برنا علی فیروزگاه مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه جشنواره فرهنگیورزشی و آیین تکریم از بازنشستگان و خانوادههای پرسنل این ادارهکل، با قدردانی از برگزارکنندگان این برنامه گفت: «برنامه بسیار خوبی بود و جا دارد از آقای رضایی مدیرکل محترم و تمامی همکارانی که برای اجرای این مراسم زحمت کشیدند، صمیمانه تشکر کنم. توجه به پرسنل، خانوادهها و بازنشستگان از مصادیق شکر نعمت است و هر کس شکر نعمت را به جا آورد، خداوند نعمتش را فراوان میکند.»
وی افزود: «مهمترین عامل در پیشرفت هر سازمانی نیروی انسانی آن است. وقتی به نیروی انسانی توجه شود، کارها نیز به نتیجه مطلوب میرسد. در مدت حضور آقای رضایی شاهد این نگاه انسانی و انگیزهبخش بودهایم. ایشان مدیری بومی، تحصیلکرده، آشنا با لایههای مختلف ورزش و دارای روابط عمومی قوی است. باید قدر چنین مدیرانی را دانست و پرسنل نیز در مسیر تحقق اهداف سازمان، با ایشان همراهی کنند تا راندمان کاری افزایش یابد.» فیروزگاه با اشاره به تجربه مدیریتی خود گفت: «در دورههای گذشته نیز هر مدیری که توانست در حد بضاعت به پرسنل بها دهد و از آنها مطالبه کار در کنار تکریم داشت، موفق بود. کاری که امروز آقای رضایی انجام داده و با احترام به خانوادهها و بازنشستگان، روحیهای مثبت در مجموعه ایجاد کرده، قابل تقدیر است. خانواده ورزش باید با همدلی و وحدت رویه کار را پیش ببرند.» وی در ادامه به اهمیت بهبود وضعیت معیشتی کارکنان اشاره کرد و گفت: «نیروهای حوزه ورزش از اقشار زحمتکش جامعه هستند و حقوق پایینی دارند. انتظار میرود مدیرکل محترم در این زمینه پیگیر باشد و از هر فرصتی برای توجه به پرسنل استفاده کند؛ چراکه در روزهای دشوار همین نیروهای خدوم پشتوانه اداره خواهند بود.»
مدیرکل اسبق ورزش و جوانان البرز در پایان درباره رمز محبوبیت خود در میان جامعه ورزش گفت: «محبوبیت حاصل احترام متقابل است. ما در آن دوران یکدل بودیم، به پرسنل احترام میگذاشتیم و آنان نیز همینگونه پاسخ میدادند. هرچه داشتیم با همان بضاعت محدود، برای آنها صرف میکردیم. این روحیه همدلی و احترام، باعث شد دورهای سربلند و موفق را پشت سر بگذاریم. در واقع این خوبی از خود پرسنل بود که ما را هم خوب جلوه داد.»