خدمت بیمنت به بیمهشدگان عزیز از مهمترین وظایف سازمان است
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
در راستای نظارت مستمر و بررسی چگونگی فعالیت شعب تابعه، داود سعدزاده، مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز، بهصورت سرزده از شعبه سه کرج بازدید کردند و در جریان نحوه خدمترسانی و عملکرد کارکنان این شعبه قرار گرفتند.
سعدزاده در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از دیدار با همکاران شاغل در شعبه سه کرج، تاکید کردند که خدمت بیمنت به بیمهشدگان عزیز از مهمترین وظایف سازمان است. ایشان همچنین افزودند:
"امیدوارم با برنامهریزی دقیق، هدفدار و تلاش مضاعف و جهادگونه همکاران، علاوه بر تحقق اهداف عالی سازمان در استان البرز، در کسب رضایت اهالی منطقه موفق و سربلند باشیم؛ زیرا خدمت به مردم شریف و متدین این منطقه نهتنها باعث سربلندی سازمان در استان خواهد شد بلکه منجر به افزایش تعداد بیمهشدگان و گسترش خدمات بیمهای، که از اهداف عالی سازمان میباشد، خواهد شد." در این بازدید، مدیرکل تأمین اجتماعی استان البرز ضمن گفتوگو با همکاران و کارکنان شعبه، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت. همچنین، ایشان در واحدهای مختلف شعبه حضور یافته و با کارکنان در خصوص مسائل اجرایی و خدمات رسانی به بیمهشدگان گفتگو نمودند. امور اجرایی وصولیهای حق بیمه بهعنوان منبع اصلی تأمین تعهدات سازمانی، یکی از مهمترین موضوعات مطرح در این بازدید بود که با دقت و توجه ویژه مورد بررسی قرار گرفت.در ادامه این بازدید، آقای سعدزاده بههمراه آقای مساوات، رئیس شعبه سه کرج به بررسی آمار و اقدامات صورتگرفته در راستای تحقق برنامههای سازمانی پرداختند.
سفارش ویژه به نصب بنرهای طرح فواد:
در این بازدید، مدیرکل تأمین اجتماعی استان بر ضرورت نصب بنرهای طرح فواد در معرض دید اربابرجوع تاکید کردند. ایشان افزودند: "این طرح نقش مهمی در ارتقای آگاهی عمومی و تسهیل دسترسی مردم به خدمات بیمهای دارد. لذا از تمامی واحدها خواسته میشود تا بنرهای طرح فواد را در نقاطی که بیشترین تردد اربابرجوع را دارند، نصب کنند."