7 دی 1390
شماره خبر: 3397

افتتاح اردوگاه بازپروری معتادان کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

افتتاح اردوگاه بازپروری معتادان کرج

سپیدار آنلاین: اردوگاه بازپروری معتادان کرج با ظرفیتی بالغ بر سه هزار نفر در قزل حصار کرج با حضور مصطفی محمدنجار وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدرافتتاح شد.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل استانداري، با حضور مصطفی محمدنجار وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، فرهادی استاندار البرز، ایران نژاد فرماندار کرج و چند تنی دیگر از مقامات و مسئولان کشوری و استانی اردوگاه بازپروری معتادان کرج با ظرفیتی بالغ بر سه هزار نفر افتتاح شد. وزیر کشور هیئت همراه ضمن افتتاح این اردوگاه که در نوع خود در سطح کشور بی‌نظیر است از امکانات، تجهیزات و قسمت‌های مختلف این اردوگاه بازدید کرد. اردوگاه بازپروری معتادان کرج با ایجاد مرکز اقامتی، بازپروری و درمانی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و فراهم کردن بسترهای مناسب به منظور بازگرداندن معتادان با حداکثر توانمندی و مهارت‌های فنی به جامعه راه اندازی شد. این مرکز که دهمین مرکز اقامتی درمانی و بازپروری معتادان در کشو راست از هفته آینده با پذیرش اولیه 500 معتاد کارتون خواب فعالیت خود را آغاز می‌کند.
این مرکز با همکاری اداره کل بهزیستی البرز، اداره کل فنی و حرفه‌ای، علوم پزشکی، اداره ارشاد و با مدیریت فرمانداری کرج با تخصیص اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان راه اندازی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود