30 تیر 1392
شماره خبر: 35593

برگزاری اولین دوره آموزش متوسطه ویژه مداحان بسیجی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری اولین دوره آموزش متوسطه ویژه مداحان بسیجی در البرز


مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز گفت: دومین دوره آموزش مقدماتی و اولین دوره آموزش متوسطه ویژه مداحان بسیجی دراستان البرز برگزار می گردد.
سرهنگ پاسدار شوذب محمدی در گفتگو با خبرنگارما افزود: سازمان بسیج مداحان با هدف تحقق منویات و تدابیر ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا در سند چشم انداز بسیج ده ها میلیونی به منظور ارتقا سطح معرفت دینی و بصیرت سیاسی تقویت و عمل بخشیدن به ارزش های دینی آحاد جامعه در پیشبرد و نیل به اهداف عالیه انقلاب اسلامی راه اندازی شده است. مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز اظهار داشت: سازمان بسیج مداحان در اقدام به جذب مداحان در قالب حلقه های صالحین سازماندهی شده و هر هفته مداحان عزیز در کلاس های طرح صالحین شرکت فعال دارند.
محمدی گفت: مداحان بسیجی می توانند از امکاناتی هم چون کارت درمان، کارت بسیجی، اردوهای تفریحی و زیارتی و ... استفاده کنند. وی تصریح کرد: از مداحان که حتی یک روز سابقه رفتن به جبهه داشته باشند و موفق نشدند به زیارت کربلا تشرف یابند به صورت اقساط امکان رفتن را فراهم می کنیم. سرهنگ محمدی وظایف سازمان بسیج مداحان را جذب، سازماندهی، ساماندهی، آموزش مداحان, آموزش شاعران و آموزش مداحی برای هیئات مذهبی عنوان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود