12 دی 1390
شماره خبر: 3567

عوامل اجرایی و ماموران سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در طالقان تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

عوامل اجرایی و ماموران سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در طالقان تجلیل شدند

مراسم تجلیل از عوامل اجرایی و ماموران طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در شهرستان طالقان برگزار شد.
معاون اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال90 شهرستان طالقان در این آیین با قدردانی از زحمات و تلاشهای تمامی عوامل اجرایی این طرح گفت:همکاری همه جانبه مردم نیز در اجرایاین طرح ستودنی است.
نظام الله فرامرزی گفت: با ارتقاء منطقه طالقان از بخش به شهرستان سرشماری نفوس و مسکن امسال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود. فرامرزی تاکید کرد: اعتبارات و بودجه سالهای آتی شهرستان طالقان بر اساس همین سرشماری تخصیص داده خواهد شد. خلیل رجبی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان طالقان نیز با مهم برشمردن انتخابات مجلس نهم گفت: شیرینی انتخابات مجلس نهم امسال،‌ تلخی انتخابات سال 88 را که فتنه گران و دشمنان به کام ملت ایران تلخ کردند از بین خواهد برد. وی همچنین عوامل اجرایی سرشماری نفوس و مسکن سال 90 را از معتمدان ستاد انتخابات شهرستان دانست و گفت: در این انتخابات از این نیروها به عنوان معتمد و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات سال جاری استفاده خواهد شد.
در پایان این آیین از مهندس حامد صادقیان معاون فنی و آموزشی این طرح و همچنین دیگر ماموران و عوامل اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 با اهداء هدایا و تقدیر نامه قدردانی شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود