14 دی 1390
شماره خبر: 3620

اهدای اعضای دانش آموز ساوجبلاغی، به چند بیمار زندگی دوباره بخشید

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اهدای اعضای دانش آموز ساوجبلاغی، به چند بیمار زندگی دوباره بخشید

سپیدار آنلاین: روابط عمومی اداره كل آموزش و پرورش استان البرز اعلام كرد: اعضای بدن یك دانش آموز ساوجبلاغی ، امید و زندگی را به چند بیمار ارزانی داشت.
به گزارش این روابط عمومی اداره كل آموزش و پرورش البرز، خانواده خیرخواه و رئوف 'زهرا توانا' دانش آموز ساوجبلاغی با اهدای عضو فرزند عزیزشان، به چند بیمار زندگی بخشیدند. زهرا توانا دانش آموز با استعداد سال دوم ریاضی مدرسه شهید داود اكبری ساوجبلاغ روز دوشنبه پنجم دیماه در حال بازگشت از مدرسه در حادثه تلخ وناگوار تصادف مرگ مغزی شد. پس از انتقال این دانش آموز به بیمارستان و با رضایت و موافقت خانواده محترم قلب ، كلیه و كبد این دانش آموز اهداء شد.
در پی این عمل خیرخواهانه، مدیر كل آموزش و پرورش استان البرز در پیامی به خانواده این دانش آموز نوشت: خانواده محترم دانش آموز زهرا توانا، چقدر زیباست درپی ایثار بودن و درمدرسه ایثار نور افشاندن و سرود و نغمه توحید را همصدا بودن و در آن میان اسوه شدن در پهنه هستی و ایمان ؛ و ایثار را به نمایش گذاردن . زیرا اینان برترین میراث انسانیت هستند كه هماره ماندگار خواهند ماند. حلیمی می افزاید: به راستی چه كسی جز حضرت حق می تواند این اقدام ارزشمند شما را پاس بدارد.



ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود