15 دی 1390
شماره خبر: 3672

طرح دولت الکترونیک موفق بود / ضرورت تقویت ‌روحیه خدمت‌رسانی بین کارکنان

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح دولت الکترونیک موفق بود / ضرورت تقویت ‌روحیه خدمت‌رسانی بین کارکنان

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، اجرای طرح دولت الکترونیک در کشور با موفقیت همراه بوده و بسیاری از مشکلات را برطرف کرده است.
لطف‌الله فروزنده با حضور در جلسه شورای استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت طراحی و اجرای ‌‌نظام اداری الکترونیک است که خوشبختانه بخش‌های بسیار مهمی از این هدف اجرایی و عملیاتی شده است. وی تاکید کرد: ارتقای نظام اداری کشور به طور قطع ضمن سهولت در کارها، موجب گسترش و توسعه خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان خواهد شد و دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان برای تحقق این مهم تلاش کنند. معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه در بسیاری مواقع روحیه خدمت‌رسانی مناسب و ایجاد سهولت در کارها وجود دارد، اما ابزارهای لازم طراحی نشده است، گفت: نظام اداری الکترونیک این ابزار را در اختیار مدیران و کارکنان دولتی قرار داده و مردم دیگر با چالش‌ها و کاغذبازی‌های گذشته روبه‌رو نخواهند بود.
ضرورت تقویت روحیه خدمت‌رسانی و اعتقاد به کار در میان کارکنان دولت
فروزنده با بیان اینکه باید روحیه خدمت‌رسانی در میان کارکنان دولت تقویت شود، گفت: کارکنان دستگاه‌های اجرایی هم آنهایی که با ارباب رجوع سرکار داشته و هم دیگران باید به کاری که انجام می‌دهند اعتقاد داشته و آن را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند. وی افزود: یکی از نیازهای امروز ما کوتاه شدن مراحل اداری کارها است و با تحقق کامل طرح دولت الکترونیک این مهم انجام خواهد شد. معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری تاکید کرد: برای اجرای کامل طرح فوق همه دستگاه‌ها به ویژه آنهایی که با ارباب رجوع بیشتری ارتباط دارند، باید همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.
استان البرز می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌ها باشد
فروزنده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی‌های اداری استان البرز اظهار داشت: البرز می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌ها از نظر اصلاح ساختار اداری و تسریع در خدمت‌رسانی باشد. وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با ارائه طرح‌های تخصصی استان البرز در این حوزه پیشگام بوده و بتواند به عنوان نمونه و الگو برای دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور مطرح شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود