19 دی 1390
شماره خبر: 3811

نگهداری مددجویان دختر البرزی در تهران

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نگهداری مددجویان دختر البرزی در تهران

مددجویان دختر البرزی به علت نبود یک مکان مناسب برای نگهداری آنان در کانون اصلاح وتربیت تهران نگهداری می شوند.
معاون قضایی کانون اصلاح و تربیت در حاشیه بازدید مدیر دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری کل استان البرز گفت: پس از استان شدن البرز، مددجویان پسر کانون اصلاح و تربیت استان البرز به ندامتگاه فردیس انتقال یافتند و در حال حاضر مددجویان دختر به علت کمبود فضای مناسب در استان البرز در کانون اصلاح و تربیت تهران نگهداری می شوند. میرصانعی افزودکانون اصلاح و تربیت با برگزاری کلاس های ویژه در رشته های متفاوت مانند؛ برق خودرو، برق ساختمان، سفالگری، نجاری، رایانه، آرایشگری به تعلیم و آموزش مددجویان می پردازد که در پایان دوره ها با ارایه گواهی نامه فنی و حرفه ای بدون قید عنوان کانون به تضمین آینده شغلی این افراد کمک می نماید ضمن آنکه با برگزاری کلاس های ورزشی در رشته های بدنسازی، کشتی و... ، برنامه های فرهنگی از قبیل سینما و کتابخانه اوقات فراغت مددجویان به نحو مناسب و مفید پر نموده و کلاسهای مذکور در تلطیف روحیه آنان بسیار موثر است.
فیروزی؛ معاون کانون اصلاح و تربیت و سرپرست دختران این کانون گفت: در قسمت دختران با برگزاری کلاسهای عروسک سازی، کامپیوتر، مراقبت و نگهداری از گلهای آپارتمان، سفالگری در جهت آموزش مددجویان اقدام کرده ایم که علاوه بر آن کلاس های ورزش، سالن کتابخانه و نمازخانه مناسب نیز مهیا می باشد. ضمن آنکه مددجویان به راحتی می توانند ادامه تحصیل داده و حتی از طریق دانشگاههای پودمانی تحصیلات عالی خود را نیز ادامه دهند.
فریده بیک پور هدف از این بازدیدها را پی گیری پرونده های قضایی مددجویان خواند و تصریح کرد: بررسی وضعیت نگهداری مددجویان به لحاظ رعایت نکات بهداشتی و تربیتی و همچنین مکان مناسب جهت پذیرش این افراد مدنظر دفتر می باشد.
مشاور قضایی و مدیردفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستری البرز با دریافت کلاسه پرونده دختران مددجوی کانون اصلاح و تربیت اعزامی از دادگستری استان البرز گفت: در راستای حمایت از این افراد و با توجه به اهداف و وظایف دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان اقدامات لازم قضایی و حمایتی را معمول خواهد داشت.



منبع: البرز نیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود