27 دی 1390
شماره خبر: 4142

رییس اتاق بازرگانی استان البرز: هدف از تشكیل شورای گفت و گو نزدیك شدن دیدگاهها با بخش خصوصی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

رییس اتاق بازرگانی استان البرز: هدف از تشكیل شورای گفت و گو نزدیك شدن دیدگاهها با بخش خصوصی است

رییس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: هدف از تشكیل شورای گفت و گو ، نزدیك شدن دیدگاههای مسوولان و مدیران بخش خصوصی با یكدیگر است.
به گزارش اتاق بازرگانی استان البرز ، ' حسین طوسی' در دیدار اعضای هیات رئیسه اتاق البرز با رئیس و معاونان شركت توزیع برق منطقه ای غرب استان تهران با اشاره به ماده 76 قانون برنامه پنجم توسعه و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری افزود: در این قانون، شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در نظر گرفته شده كه هدف اصلی از تشكیل آن، نزدیك شدن دیدگاه های مسوولان و مدیران بخش خصوصی است. وی اضافه كرد: تسهیل امور و برنامه ریزی هماهنگ بین این دو بخش، به منظور رفع موانع و بهبود روند تولید و صادرات از دیگر اهداف شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در استان است. رییس اتاق البرز، تلاش برای كاهش مشكلات تولیدكنندگان و صنعتگران را امری ضروری دانست و اظهار داشت: برآیند اقدامات حاصل از این شورا بررسی مشكلات وارایه راهكار برای حل آنها از طریق یك كانال مشخص است، تا از این طریق از موازی كاری هایی كه بر سر راه تولید و توسعه اقتصادی استان وجود دارد، جلوگیری شود. طوسی با اشاره به وجود برخی مشكلات واحدهای تولیدی در مورد برق افزود: برخی از قطعی های برق باعث زیان صنعتگران و ایجاد ضایعات در چرخه تولید شده است كه حداقل درخواست ما این است كه با هماهنگی و اعلام از سوی اداره برق، قطعی ها صورت پذیرد تا از اختلال در روند تولید و آسیب به ماشین آلات جلوگیری شود. وی جامعه صنعت برق را افرادی تحصیلكرده و فنی دانست و بر استفاده از نظرات فنی و كارشناسی آنان در بالا بردن بهره وری صنعتگران تاكید كرد. در ادامه این دیدار مدیر عامل شركت برق منطقه ای غرب استان با اشاره به آشنایی 40 ساله خود با تولید و صنعت گفت: اتاق بازرگانی، نهاد مشورتی قدرتمند بخش خصوصی است كه می تواند در راستای خدمت به فعالان عرصه صنعت و احیای حقوق فعالان اقتصادی تاثیر گذار باشد.
'علی اصغر امجدی' با اشاره به ارتباط مستمر مجموعه خود با شهرك های صنعتی و واحدهای فعال در آن افزود: این شركت حدود یك میلیون و 200 هزار نفر مشترك برق دارد كه تعداد قابل ملاحظه ای از آنها، واحدهای تولیدی و كارخانجات مستقر در شهرك های صنعتی هستند كه به آنان خدمت رسانی می شود. وی اضافه كرد: از طریق مشاهده میزان برق مصرفی واحدها، میزان فعالیت آنها را به طور دقیق می دانیم و آمادگی داریم كارشناسان خود را برای مباحث تخصصی در اختیار اتاق قرار دهیم تا صنعتگران در استفاده بهینه از انرژی برق بهتر عمل كنند .



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود