9 بهمن 1390
شماره خبر: 4470

توسعه خدمات در البرز مهم‌ترین اولویت مسئولان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

توسعه خدمات در البرز مهم‌ترین اولویت مسئولان است

استاندار البرز گفت: توسعه خدمات در البرز مهم‌ترین اولویت مسئولان است.
عیسی فرهادی اظهار داشت: استان نوپای البرز نیازمند توجه ویژه و اساسی است تا بتواند در ارائه خدمات به مردم هم‌پای دیگر استان‌های کشور خدمات‌رسانی کند. وی افزود: هم‌اکنون این میزان خدمات نمی‌تواند پاسخگوی مردم در این استان باشد، لذا لازم است تا برنامه‌ریزی‌های اساسی به منظور توسعه خدمات را در البرز داشته باشیم. استاندار البرز بر توجه بیشتر مسئولان در دستگاه‌های خدمات‌رسان تأکید کرد و افزود: مسئولان در دستگاه‌های خدمات‌رسان باید کمبودها را در استان شناسایی کرده و براساس نیاز مردم، آن خدمات را در البرز ایجاد کنند. وی ارائه اعتبارات کافی به این استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: هر چه میزان اعتبارات به این استان سریع‌تر صورت گیرد ارائه خدمات و توسعه آنها در البرز بیشتر خواهد شد.
* گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر با شکوه تمام در البرز برگزار ‌شود
استاندار البرز در ادامه سخنان خود به برگزاری مراسم‌های مختلف در ایام‌الله دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برنامه‌های دهه فجر در استان البرز با شکوه تمام برگزار می‌شود. فرهادی با تأکید بر اینکه امروز دشمنان چشم به انقلاب دوخته‌اند و در نظر دارند تا با توطئه‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد هجمه قرار دهند، افزود: ما با برگزاری باشکوه مراسم‌های مختلف ایام‌الله دهه فجر به دشمنان می‌فهمانیم که هنوز پایبند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هرگز دست از آرمان‌ها و اهداف انقلاب برنخواهیم داشت. وی ادامه داد: دشمنان هر چه تلاش کنند نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند چرا که مردم ولایت‌مدار و آگاه ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان را شناخته‌اند و هرگز اجازه نمی‌دهند تا آنان دسیسه‌های خود را در کشور پیاده کنند.
* خدمات بسیاری در ایام‌الله دهه فجر در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار البرز در ادامه سخنان به افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های در حال اتمام این استان در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و در راستای توسعه خدمات‌رسانی به مردم طرح‌ها و پروژه‌هایی در این دهه به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این پروژه‌ها، البرز گامی مهم در جهت توسعه و آبادانی برمی‌دارد. فرهادی افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح پل انبار‌نفت را یکی از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این ایام ذکر و عنوان کرد: در این مسیر ترافیک بسیار زیادی ایجاد می‌شد که شهروندان بارها و بارها خواستار رسیدگی به رفع این معضل شده بودند که با توجه به اهمیت موضوع این پروژه در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد. وی افتتاح پارک استاد شهریار، افتتاح پارک ابن سینا، افتتاح چهار زمین چمن فوتبال، دو آب‌نما، بدنه‌سازی زیرگذرها و راه‌اندازی پل‌های عابر پیاده را نیز از دیگر پروژه‌های خمات شهری عنوان کرد که در دهه فجر امسال قابل بهره‌برداری است.
* توسعه خدمات درمانی و پزشکی در البرز
استاندار البرز در ادامه سخنان خود تأکید کرد: توسعه خدمات درمانی و پزشکی از مهم‌ترین اقداماتی است که مسئولان باید به آن توجه ویژه و اساسی داشته باشند. فرهادی تصریح کرد: با توجه به نرخ روزافزون جمعیت در این استان و هم‌چنین نیاز مردم به خدمات درمانی و پزشکی باید تمهیدات لازم به منظور توسعه این‌گونه خدمات در استان انجام شود. وی ارتقای سلامت مردم را مهم ارزیابی کرد و گفت: برای داشتتن جامعه‌ای پویا و سرزنده باید مردمی سالم داشته باشیم لذا باید خدمات درمانی و پزشکی را در استان را ارتقا دهیم.
استاندار البرز ادامه داد: در این راستا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده دانشکده پزشکی، دانشکده بهداشت، کلینیک روانپزشکی بیمارستان شهید باهنر، ICU و دیالیز بیمارستان شهید رجایی، توسعه بخش بستری جراحی بیمارستان شهید باهنر به بهره‌برداری خواهد رسید.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود