12 مرداد 1392
شماره خبر: 45576

جمعی از بانوان خبرنگار البرز در ضیافت افطاری گرد هم آمدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

جمعی از بانوان خبرنگار البرز در ضیافت افطاری گرد هم آمدند


در ادامه سلسله نشست های سبک زندگی ویژه بانوان خبرنگار استان البرز، ضیافت افطاری به همت اداره کل بانوان فرمانداری کرج برگزار شد.
شامگاه پنجشنبه جمعی از بانوان خبرنگار استان البرز در ضیافت افطاری صمیمانه که به میزبانی اداره کل بانوان فرمانداری کرج برگزار شده بود در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گرد هم آمدند.
خبرنگاران استان در این گردهمایی پس از صرف افطار در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد پای صحبت های حجت الاسلام دکتر احمدی نشستند. سبک زندگی موضوع محوری این نشست بود و کسب مهارت برای ادامه مطلوب زندگی از مواردی بود که مورد اشاره قرار گرفت.
ضرورت توجه خبرنگاران به نحوه کلام و بیان
وی در این نشست خطاب به اهالی رسانه تأکید کرد: خبرنگاران به جهت ارتباط مستمری که با مردم و مدیران دارند می بایست دقت نظر ویژه ای بر کلام و گفتار خود داشته باشند. احمدی بیان کرد: هرچه سخن گفتن کمتر باشد به مراتب ضریب خطا در گفتار نیز کاسته خواهد شد. وی همچنین با اشاره به آیات کلام الله مجید پیرامون خلقت زن و ویژگی های ذاتی آن تصریح کرد: زنان به جهت ماهیت وجودی شان می بایست در برابر مردان حیا، عفت و پاکدامنی را پیشه سازند. این سخنران در ادامه ضمن تأکید بر حفظ تقوا عنوان کرد: افراد باید بر روی قلب و وجود خود کار کنند تا در مقابل بروز گناه خط ترمزی مانع سرکشی درونی آنها شود. وی ترمز در گناه را ورع نامید و در تمایز آن با تقوا نیز گفت: تقوا با ورع متفاوت است، ورع همان ترمزی است که مانع به دام افتادن شما در برابر گناه می شود و تقوا با ایجاد شدن ورع در وجود آدمی حاصل می شود. حجت الاسلام احمدی مراقبت

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود