18 بهمن 1390
شماره خبر: 4798

سرعت غیر مجاز جان دو عابر پیاده را گرفت / کشف 66 فقره سرقت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

سرعت غیر مجاز جان دو عابر پیاده را گرفت / کشف 66 فقره سرقت

مرگ دو عابر پیاده در اثر سرعت غیرمجاز دو خودرو، کشف 66 فقره سرقت و دستگیری 22 سارق، دستگیری سارقان کوره آجرپزی و دستگیری باند پنج نفره سرقت از مهمترین اخبار نیروی انتظامی البرز است.
وقوع دو حادثه رانندگی در شهرستان کرج بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه، 2 کشته بر جای گذاشت.
در منطقه حصار کرج یک دستگاه سواری ماکسیما با یک نفر عابر پیاده که در حال عبور از عرض خیابان بوده برخورد کرده که در اثر این حادثه عابر پیاده که مردی 54 ساله بوده است بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده است.
در حادثه دیگری که در ماهدشت کرج رخ داد، یک دستگاه کامیون در حوالی میدان آزادگان با یک نفر عابر پیاده که زنی 49 ساله بوده ، برخورد کرده که عابر پیاده بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت می کند.
کشف 66 فقره سرقت و دستگیری 22 سارق
ماموران انتظامی شهرستان کرج طی چندین عملیات جداگانه موفق به دستگیری 22 نفر سارق خودرو و انباری منازل مسکونی شده و در این رابطه 66 فقره سرقت کشف و ضبط شد.
ماموران گشت کلانتری 19 باغستان در حین گشت زنی به دونفر که به طرز مشکوکی در حال پرسه زنی در اطراف خودروهای پارک شده در یکی از خیابانهای فرعی باغستان بودند مشکوک شده و آنها را دستگیر کردند. متهمان دستگیر شده اذعان داشتند که وسایل سرقتی را در باغی در جوادآباد مخفی کرده اند که ماموران با عزیمت به آنجا و بازرسی از باغ تعداد 20 عدد کبف زنانه، دو عدد کارت عابر بانک ، یک جلد شناسنامه ، یک فقره دسته چک ، کارت معاینه فنی خودرو ، یک دستگاه پخش خودرو، چهار عدد پیک نیک، تعداد پنج قبضه قمه بزرگ و کوچک و ... کشف و ضبط کردند.
همچنین ماموران انتظامی شهرستان کرج طی 48 ساعت گذشته با اتخاذ تدابیر ویژه جهت دستگیری سارقان، با اجرای طرحهای مهار در سطح شهرستان کرج موفق به دستگیری 25 نفر سارق و کشف 20 دستگاه خودرو سرقتی و وسایل داخل خودرو شدند.در این مدت پنج سارق خودرو و قطعات خودرو ، سه نفر سارق منزل ، سه فر کیف قاپ و 14 نفر سایر سارقان دستگیر شدند.
دستگیری سارقان کوره پزی در ساوجبلاغ
حسین کربلائی زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز از شناسائی و دستگیری سارقان کوره آجرپزی که در ساعت های پایانی شب اقدام به سرقت اموال از کوره آجرپزی می کردند خبر داد. وی گفت: متهمان به سرقت اموالی از قبیل 15 عدد دینام ، دو تن چدن،حدود دو متر کابل سیم، دستگاه جوش و پمپ آب اعتراف کرده و انگیزه خود را از سرقت، اعتیاد به مواد مخدر بیان کردند.
دستگیری باند 5 نفره سارقان سابقه دار در کرج
افرادی که با تشکیل یک باند 5 نفره اقدام به سرقت لوازم و تجهیزات خودرو می کردند از سوی پلیس کرج دستگیر و به 15 فقره سرقت اعتراف کردند. عبدالرضا خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی با تشکیل یک باند اقدام به سرقت لوازم و تجهیزات داخل خودرو در منطقه فردیس کرج می کنند موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. سرهنگ خیرخواهان خاطر نشان ساخت: ماموران با مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان و مجرمان سابقه دار دریافتند که این افراد همگی از سارقان سابقه دار می باشند که پس از آزادی از زندان مجددا به اعمال مجرمانه خود دست زده و با تشکیل یک باند 5 نفره به سرقت لوازم داخل خودرو می پردازند. وی گفت: شماموران با انجام تحقیقات نامحسوس مخفیگاه این سارقان را شناسایی و روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه همگی اعضای باند را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود