18 بهمن 1390
شماره خبر: 4768

دستگیری باند 5 نفره سارقان سابقه دار در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه حوادث ایران و جهان

دستگیری باند 5 نفره سارقان سابقه دار در کرج

فرمانده انتظامی کرج گفت: افرادی که با تشکیل یک باند 5 نفره اقدام به سرقت لوازم و تجهیزات خودرو می‌کردند از سوی پلیس کرج دستگیر و به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.
عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر این که افرادی با تشکیل یک باند اقدام به سرقت لوازم و تجهیزات داخل خودرو در منطقه فردیس کرج می‌کنند موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی خاطرنشان کرد: ماموران با مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان و مجرمان سابقه‌دار دریافتند که این افراد همگی از سارقان سابقه‌دار می‌باشند که پس از آزادی از زندان مجدداً به اعمال مجرمانه خود دست زده و با تشکیل یک باند 5 نفره به سرقت لوازم داخل خودرو می‌پردازند. این مسئول گفت: ماموران با انجام تحقیقات نامحسوس مخفیگاه این سارقان را شناسایی و روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه همگی اعضای باند را دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند. خیرخواهان عنوان کرد: سارقان در بازجویی‌های ماموران به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشتند که با یک دستگاه خودرو پژو در سطح شهر پرسه می‌زدند و در محل‌های خلوت با شکستن شیشه خودروها اقدام به سرقت وسایل و تجهیزات آنها کرده که تا کنون به همین شیوه به 15 فقره سرقت پرداخته‌اند.
گفتنی است، در ادامه 9 نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود