18 اسفند 1390
شماره خبر: 5579

مراسم متمرکز هفته منابع طبیعی در بخش آسارا

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مراسم متمرکز هفته منابع طبیعی در بخش آسارا

سپیدار آنلاین: دومین جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته منابع طبیعی در دفتر شورای اسلامی ارنگه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بخشداری آسارا، دومین نشست صمیمانه بخشدار آسارا به منظور بزرگداشت هفته منابع طبیعی، با رئیس منابع طبیعی شهرستان کرج، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج، مدیر جهاد کشاورزی بخش آسارا، نماینده شورای اسلامی بخش، فرمانده مرکز مقاومت بسیج، نماینده اداره راه و ترابری گچسر، اعضاء شرکت تعاونی و اعضاء شورای اسلامی روستای ارنگه در دفتر شورای ارنگه برگزار شد.
بخشدار آسارا در این نشست ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی همه جانبه مسئولین و اهالی بخش در برگزاری انتخابات و آرزوی توفیق برای منتخبین اظهار داشت: توفیق خدمتگذاری و رضایت خالق و نهایت رضایت مخلوق می باشد، تأخیر در تشکیل جلسه را مقارن بودن آن با انتخابات دانست و سپس ویژگیهای روستای ارنگه را به لحاظ موقعیت جغرافیایی برشمردند و اینکه خواسته دیرینه روستا بمنظور ایجاد قطب سبز و گلکاری نیازمند هماهنگی و همکاری همه جانبه مسئولین می باشد. محسن محمدی تصریح کرد: دلیل برگزاری مسابقه اتومبیلرانی در این روستا را موقعیت و تعامل شورای اسلامی برشمرد و اینکه این طرح بصورت پایلوت در روستای ارنگه اجرا خواهد شد و امیدواریم که در تمام روستاهای بخش آسارا توسعه دهیم.
در ادامه رئیس منابع طبیعی شهرستان کرج ضمن تشکر از بخشدار آسارا بمنظور تشکیل دومین جلسه تأکید کرد: بحث درختکاری و فرهنگ آن با فرهنگ دیرینه ما اجین شده و هفته منابع طبیعی به پاسداشت ایام 15 تا 20 اسفند در نظر گرفته می شود. عارف غلامی افزود: مقدمات با معرفی نماینده تعاونی روستا فراهم شده و ابتدا طرح در روز 20 اسفند حاشیه جاده اجرا و سپس در نقاط کارشناسی شده سطح روستا توسعه خواهد یافت و همچنین نسبت به توزیع نهال و پوشش خبری آمادگی کامل داریم. سخنران بعدی جلسه ولیعهدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج شوراها را بهترین عامل حفظ منابع طبیعی دانست و اظهار داشت: بدون همیاری شوراها حفظ و نگهداری این منابع برای ادارات مقدور نیست.
برنامه های تدوین شده در جلسه :
1- مراسم هفته منابع طبیعی بیستم اسفد رأس ساعت 9 در مجتمع شهید عباسپور برگزار می گردد.
2- مراسم متمرکز با حضور مهمانان در محل دفتر شورای اسلامی ارنگه برگزار و پذیرایی توسط شورای اسلامی خواهد بود .
3- در تاریخ 19/12/90 تعداد 1000 اصله نهال زبان گنجشک و 200 اصله نهال توت در اختیار شورا اسلامی روستای ارنگه قرار گیرد.
4- آقای حبیبی به نمایندگی از اداره راه ، کارشناسان منابع طبیعی با حضور نماینده شرکت تعاونی و شورا نسبت به انجام مقدمات درختکاری در 20/12/90 اقدام نمایند.
5- مقرر شد تعداد 4500 اصله درخت در هفته منابع طبیعی برای توزیع در سطح روستاها در اختیار نماینده دهیاران بخش قرار گیرد .
6- در آینده نزدیک شورا و شرکت تعاونی جلسه تشکیل داده و نسبت به حفظ حرایم روستا برای طرح توسعه اقدام و نتیجه را به بخشداری ارائه نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود