20 اسفند 1390
شماره خبر: 5674

بهای بلیت های نوروزی دركرج 20 درصدافزایش یافت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بهای بلیت های نوروزی دركرج 20 درصدافزایش یافت

رئیس انجمن صنفی شركت های مسافربری پایانه شهید كلانتری كرج از افزایش 20 درصدی بهای بلیت اتوبوس های برون شهری از مبداء كرج به سایر نقاط كشور خبرداد.
'میرالتفات پیغمبردوست' افزود: این افزایش كرایه اتوبوس های برون شهری با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و بر اساس تعرفه تایید شده از سوی این وزارتخانه صورت گرفته است.
وی با بیان اینكه، نرخ های جدید ارائه شده مستند و بر اساس اقدامات كارشناسی صورت گرفته است، عنوان كرد: طولانی بودن مسیر همچنین افزایش قیمت حامل های انرژی از دلایل افزیش قیمت بلیت های نوروزی است. این مسئول با یادآوری فروش 50 هزار و 90 بلیت از طریق پیش فروش نوروزی عنوان كرد: سازمان پایانه های كرج آمادگی لازم برای پوشش مسافرت های نوروزی را دارد. پیغمبردوست، ارائه خدمات به مسافران در طول سفر را مثبت ارزیابی كرد و اظهارداشت: اقدامات و تمهیدات لازم جهت انتقال آسان مسافران به اقصی نقاط كشور از طریق سازمان پایانه های شهید كلانتری انجام شده است. وی با اشاره به پوشش سازمان پایانه های مسافربری شهرداری كرج برای مسافرت 12 هزار و 527 مسافر عنوان كرد: تدابیر ویژه سازمانی از جمله بیمه ناوگان اتوبوس های مسافربری برون شهری همچنین بیمه مسافران از اقدامات مهمی است كه برای ارائه خدمت بهینه به مسافران برنامه ریزی شده است. پیغمبردوست با بیان اینكه، در ایام نوروز 700 دستگاه اتوبوس اقدام به حابجایی مسافران می كنند، اظهارامیدواری كرد: مسافران نوروزی از عملكرد این سازمان رضایت داشته باشند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود