21 اسفند 1390
شماره خبر: 5689

اسکان مسافران نوروزی در روستاهای البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اسکان مسافران نوروزی در روستاهای البرز

مدیر کل امور روستایی استان البرز اعلام کرد: مسافرانی که در ایام نوروز به این استان سفر کرده و یا قصد عزمیت از البرز را دارند، می‌توانند در روستاهای گردشگرپذیر ما اسکان یابند.
آرش بهادری اظهار داشت: با تشکیل استان البرز، یکی از اولویت‌ها اصلی ما توسعه مکان‌های گردشگرپذیر استان و همچنین افزایش اقامتگاه‌ها و خدمات به گردشگران است. وی تصریح کرد: استان البرز از یک سو به دلیل جاذبه‌های توریستی و وجود اماکن باستانی، تفریحی و مذهبی قابلیت‌های زیادی برای جذب گردشگر دارد. این مسئول ادامه داد: از سوی دیگر موقعیت جغرافیایی استان البرز به صورتی است که بسیاری از مسافران برای عزیمت به پایتخت و یا از تهران به استان‌های شمالی و غربی باید از البرز عبور کنند. بهادری افزود: بنابراین در ایام تعطیلات به ویژه نوروز، گردشگران و مسافران نوروزی به البرز آمده و یا از این استان برای رسیدن به مقصد استفاده می‌کنند. وی با بیان اینکه روستاهای استان البرز دارای جاذبه‌های بسیار گردشگری هستند، گفت: استفاده از این پتانسیل برای جذب تروریست از جمله برنامه‌های ویژه استانداری البرز بوده که بخش مهمی از این برنامه‌ها نهایی شده است.
مدیر کل امور روستایی استانداری البرز اظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها اسکان مسافران نوروزی در روستاها بوده که برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گرفته است. بهادری اظهار داشت: اداره کل امور روستایی استان البرز برای نوروز در نظر دارد که وسائل و تجهیزات لازم در روستاهای مختلف استان برای اسکان مسافران نوروزی را تامین کند. بخش مهمی از این تجهیزات مانند چادرهای چند نفره تامین و در مبادی ورودی و خروجی روستاها مستقر شده و امکانات دیگر نیز ظرف روزهای آینده تامین خواهد شد. بهادری در پایان تاکید کرد: امیدواریم مسافران نوروزی با اسکان در این مراکز بتوانند از نقاط گردشگری و جاذبه‌های طبیعی، باستانی و مذهبی روستاهای استان البرز استفاده کنند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود