25 اسفند 1390
شماره خبر: 5858

دستگاههای اجرایی ساوجبلاغ در ایام نوروز فعال باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دستگاههای اجرایی ساوجبلاغ در ایام نوروز فعال باشند

فرماندار ساوجبلاغ بر فعال سازی کشیکهای دستگاههای اجرایی این شهرستان برای خدمت رسانی به شهروندان و مسافران در ایام نوروز تاکید کرد.
علی حدادی در آخرین نشست شورای اداری ساوجبلاغ در سال 90 که در محل فرمانداری برگزار شد، به کسب رتبه برتر ساوجبلاغ در ایجاد اشتغال در استان البرز اشاره کرد و گفت: امسال 37 هزار و 470 شغل در این شهرستان ایجاد شد، در حالیکه تعهد ساوجبلاغ 20 هزار و 768 شغل بود. حدادی افزود: این مشاغل در بخش ساخت و ساز مسکن مهر، صنعت، مشاغل خانگی و فعالیت های خدماتی است. وی همچنین به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و این حضور را ستودنی خواند و گفت: مشارکت 88 درصدی در ساوجبلاغ گواهی بر بصیرت مردم در انتخابات بود. فرماندار ساوجبلاغ در ادامه با اشاره به طرحهای عمرانی منطقه گفت: 194 طرح عمرانی در این منطقه در دست انجام است که برای اجرای این طرحها که زمینه خدمات رسانی بهتر به شهروندان در این شهرستان را مهیا می کند،24 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. وی تاکید کرد: اجرای طرح های عمرانی و خدماتی مورد نیاز اولویت اصلی خدمتگزاران است.
اعتبارات عمرانی دستگاهها برگشت نخورد
وی تصریح کرد: ریالی از اعتبارات تخصیص یافته به دستگاههای اجرایی نباید به علت کوتاهی و کم کاری مدیران در جذب و هزینه آن، برگشت بخورد. وی تصریح کرد: اعتبارات تخصیصی با توجه به نیاز دستگاهها برنامه ریزی می شود و باید همه آن برای خدمت رسانی بهینه به مردم به مصرف برسد.
40 دستگاه اجرایی البرز فعال باشند
فرماندار ساوجبلاغ گفت: دستگاه های خدمات رسان باید در ایام تعطیلات نوروزی به خوبی انجام وظیفه کنند. حدادی افزود: مدیران 40 دستگاه اجرایی این شهرستان با فعال سازی کشیک های خود در این زمینه عملکرد مطلوبی در ارائه خدمات به مسافران نووزی داشته باشند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود