7 فروردین 1391
شماره خبر: 5933

کاهش تصادفات فوتی و جرحی در نوروز 91

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کاهش تصادفات فوتی و جرحی در نوروز 91

سپيدار آنلاين: فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از کاهش میزان تصادفات فوتی و جرحی در جاده‌های این استان طی نخستین مرحله از سفرهای نوروزی 91 خبر داد.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان البرز، علیرضا اکبرشاهی اظهار داشت: با توجه به افزایش سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته خوشبختانه شاهد کاهش چشمگیر تصادفات در جاده‌های استان البرز بودیم.
* محور کرج – چالوس پرترددترین جاده کشور
وی تصریح کرد: در مرحله نخست سفرهای نوروزی در اکثر جاده‌های کشور شاهد حجم گسترده‌ای از تردد خودروها بودیم و از این میان محور کرج – چالوس یکی از پرترددترین جاده‌های کشور محسوب می‌شود. این فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه در سال جاری با افزایش سفرها همراه بوده است، گفت: در کنار افزایش سفرها با کاهش تصادفات جاده‌ای روبه‌رو بودیم. اکبرشاهی ادامه داد: این موضوع نشان ‌دهنده این است که رانندگان حین رانندگی از خود دقت بیشتری به خرج داده‌اند و به قوانین راهنمایی و رانندگی، توصیه و هشدارهای پلیس توجه کافی داشتند. فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به کاهش تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در موج نخست سفرهای نوروزی اظهار امیدواری کرد که در دور دوم سفرها نیز که از روز ششم فروردین آغاز شده،‌ با حضور فعال ماموران پلیس در جاده‌ها و رعایت قوانین رانندگی از سوی رانندگان شاهد کاهش تصادفات باشیم. لازم به توضیح است،‌ نیروی انتظامی استان البرز یکی از اعضای ستاد تسهیلات نوروزی این استان است که در طرح نوروزی مشارکت داشت. این طرح تا پایان روز سیزدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود