24 فروردین 1391
شماره خبر: 6248

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته سلامت در بخش آسارا

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته سلامت در بخش آسارا

سپیدار آنلاین: مراسم بزرگداشت هفته سلامت بخش آسارا در ششمین روز هفته سلامت با عنوان سالمندی و مراقبت در مقابل بیماریها در مجتمع شهید آقایی کندر برگزار شد و همزمان نیز 14 خانواده معظم شهدای این روستا مورد آزمایشات بالینی توسط مرکز بهداشت شماره یک کرج و معاونت درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 2 کرج قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی بخشداری آسارا ، بخشدار آسارا با حضور در این مراسم اظهار داشت : سلامتی بزرگترین نعمت است که در اختیار بشر قرار دارد و سلامت انسان همانند سایر نعمات خداوندی با تلاش و کوشش در اختیار شخص قرار می گیرد و کسی که بخواهد جسمی سالم و روحی شاداب داشته باشد باید با برنامه ریزی مشخص ، پیروی از قواعد سلامت و پیگیری همه جانبه به این هدف خود نائل شود. محسن محمدی به دانش آموزان توصیه کرد : سلامتی اهمیت فراوانی در زندگی انسانها و نقشی که انسان سالم می تواند در شکل دهی جامعه سالم داشته باشد دارد و این مستلزم بهره بردن از تجربه های خود و دیگران و همچنین با هوش و درایت میزان سلامتی را به حداکثر رساند. این مقام مسئول دلیل برگزاری این برنامه خاص و ویژه را در روستای کندر به لحاظ چند ویژگی : تعداد والدین شهدای در قید حیات ، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این روستا و حضور گسترده آنان در تمام مراسمات اعم از دهستان ، بخش ، شهرستان و همچنین در پای صندوقهای رأی دانست. وی در پایان از برنامه های آینده که شامل برگزاری جلسه شورای اداری و تقدیر از دست اندرکاران انتخابات بخش در هفته آینده و همچنین برگزاری یادواره شهداء و جشنواره لاله خبر داد.
در ادامه این نشست دکتر جودکی سرپرست مرکز بهداشت شماره یک کرج، از تعامل و همکاری همه جانبه بخشداری و بسیج تشکر نمود و اظهار داشت : مزین شدن امسال به نام سالمندی طول عمر بیشتر یعنی پیشگیری کردن و سالم پیر شدن و بیانگر این است که برای سالمندی برنامه داشته باشیم. دکتر معصومه جودکی اضافه کرد : هفته سلامت تلنگری است برای قدردانی سلامتی و همچنین بیش از پیش عمل نمودن متولیان سلامت در جامعه و همچنین ابراز کرد که ما امسال کار خود را به نماد برکت با بازدید و سرکشی از خانواده معظم شهداء آغاز نمودیم .
شایان ذکر است در این مراسم بخشدار آسارا ، رئیس و اعضاء شورای اسلامی بخش ، سرپرست مرکز بهداشت شماره یک کرج و هیئت همراه ، فرماندهان بسیج ، رئیس آموزش و پرورش ، معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید منطقه 2 کرج ، نماینده دهیاران و دهیار کندر مربیان مجتمع و دانش آموزان حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود