30 فروردین 1391
شماره خبر: 6410

کنترل و هدایت آبهای سطحی کرج باید جدی گرفته شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کنترل و هدایت آبهای سطحی کرج باید جدی گرفته شود

سپیدار آنلاین: فرماندار کرج از اختصاص 160 میلیارد ریال برای ساماندهی و رفع آبگرفتگی کلانشهر کرج خبر داد و تاکید کرد: کنترل و هدایت آبهای سطحی کرج باید جدی گرفته شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: رفع آبگرفتگی و ساماندهی آبهای سطحی که در زمان بارندگی موجب کندی تردد شهروندان و خودروها و یا مسدود شدن مسیرها می شود از مهمترین اولویت هایی است که باید به جد از سوی مدیریت شهری کرج مورد توجه قرار گیرد. وی افزود: برای رفع این معضل 160 میلیارد ریال از سوی شورای شهر کرج به تصویب رسید که می تواند موجب رفع مشکلات کلانشهر کرج در این زمینه شود. از این میزان اعتبار 5/6 میلیارد تومان برای سال جاری در نظر گرفته شده است که می تواند بخشی از مشکلات مربوطه را برطرف نماید. این مسئول با اشاره به اینکه پروژه هدایت آبهای سطحی کرج از سالهای گذشته در دستور کار بوده است، خاطر نشان کرد: این مهم باید با نظارت و پیگیری شورای شهر و نگاه ویژه شهرداری تسریع یافته تا شاهد کاهش بخشی از مشکلات مردم در این حوزه باشیم.
بسیاری از عقب افتادگی های امروز مربوط به سال های گذشته است
فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه بسیاری از عقب افتادگی های امروز مربوط به سال های گذشته است، یادآور شد: تا پیش از تشکیل استان البرز به دلیل مجاورت با پایتخت، شهرستان کرج با مسائل و مشکلات متعددی در بخش ها و حوزه های مختلف مواجه بود که باید تلاش شود با همراهی و همفکری مدیران و مسئولان شهرستان این مشکلات به صورت کامل برطرف شده و مردم از خدمات خدمتگزاران خود بهره مند شوند. وی تصریح کرد: سال گذشته اقدامات مناسبی به ویژه در حوزه عمران شهری صورت گرفت که کلانشهر کرج را تبدیل به کارگاه عمرانی کرد با توجه به تلاش های صورت گرفته در این حوزه می طلبد برای ساماندهی آبهای سطحی این کلانشهر نیز اقدامات شایسته ای صورت گیرد تا مردم با معضل مواجه نشوند. وی گفت: خوشبختانه پس از تشکیل استان البرز به مرکزیت کرج بسیاری از طرح ها و پروژه های کلان در دستور کار قرار گرفت که امید می رود با تداوم این روند شاهد تحولات چشمگیری در بخش های مختلف شهرستان باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود