15 مرداد 1391
شماره خبر: 9843

اجرای عملیات گازرسانی در 16 روستای البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اجرای عملیات گازرسانی در 16 روستای البرز

سپیدار آنلاین: سرپرست شرکت گاز استان البرز از اجرای عملیات گازرسانی در 16 روستای البرز خبر داد.
سید محمد هدایی‌پور اظهار داشت: طرح‌های مهر ماندگار از جمله پروژه‌های عمرانی و بزرگی است که دولت در همه بخش‌ها برای افزایش خدمات‌رسانی به مردم تدوین و تصویب کرده است. وی تصریح کرد: شرکت ملی گاز و به طبع آن ادارات استانی و شهرستانی زیر مجموعه این شرکت نیز چندین طرح ملی و بزرگ را در غالب طرح‌های مهر ماندگار در دست اجرا دارند.
اجرای 16 طرح گازرسانی مهر ماندگار در روستاهای البرز
سرپرست شرکت گاز استان البرز در پاسخ به این پرسش که اجرای این طرح‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: بخش مهمی از پروژه‌های عمرانی ما در حوزه خدمات‌رسانی به ساکنان روستاها است. هدایی‌پور افزود: در حال حاضر طرح‌های مهر ماندگار گازرسانی روستایی البرز با جدیت پیگیری می‌شود و ما 16 پروژه بزرگ گازی در 16 روستای استان در دست انجام داریم. وی تاکید کرد: با اجرای کامل طرح‌های فوق و دسترسی مردم این روستا‌ها به نعمت گاز شهری، حجم اصلی طرح‌های مهر ماندگار روستایی شرکت گاز استان البرز تکمیل می‌شود.
هدایی‌پور اذعان داشت: بودجه و اعتبارات مالی برای اجرای طرح‌های فوق به طور کامل محقق شده و مشکلی در این زمینه نداریم. این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی در البرز، در آینده نزدیک تمام روستاها، بخش‌ها و دهستان‌های این استان از نعمت گاز شهری برخوردار باشند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود