28 خرداد 1391
شماره خبر: 8002

تصفیه آب البرز با فن‌آوری‌های نوین

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تصفیه آب البرز با فن‌آوری‌های نوین

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز گفت: روند تصفیه و بهداشتی کردن آب آشامیدنی در استان البرز با فن‌آوری‌های مدرن و نوین انجام می‌شود.
حسین نوری اظهار داشت: ایران از جمله کشورهای کم آب دنیا محسوب می‌شود و هر قطره آب در کشور ما ارزش بسیاری دارد. وی تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر با خشکسالی‌های پی در پی روبه‌رو بودیم و حجم بارندگی‌ها به صورتی نیست که بتواند نیاز کشور را به آب برطرف سازد.
لزوم همراهی مردم برای مصرف صحیح آب
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز افزود: به همین دلیل در سال‌های گذشته طرح‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری متعددی در کشور برای کنترل از یک سو برای تامین آب شرب سالم مردم و همچنین اصلاح الگوی مصرف جامعه از سوی دولت و وزارت نیرو انجام شده است. نوری ادامه داد: شرکت‌های آب و فاضلاب در سال‌های خشکسالی تلاش بسیاری برای تامین آب مصرفی مردم در بخش‌های مختلف انجام داده و هزینه‌های هنگفتی نیز برای سالم‌سازی آب شرب متحمل شده‌اند. وی تصریح کرد: به عنوان نمونه در استان البرز برای سالم‌سازی آب شرب شهروندان از پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات مدرن استفاده می‌کنیم. مدیر عامل آبفای البرز تاکید کرد: هدف ما تامین آب سالم برای شهروندان بوده و برای تحقق این مهم به صورت لحظه به لحظه کیفیت آب در استان البرز کنترل می‌شود.
کسب رتبه برتر گندزدایی آب توسط آبفای البرز
نوری افزود: خوشبختانه تلاش‌های کارکنان آب و فاضلاب استان البرز در این زمینه برای مردم ملموس بوده و سال گذشته از سوی دستگاه‌های نظارتی نیز آبفای این استان در زمینه گندزدایی آب شرب مصرفی رتبه برتر را به خود اختصاص داد. وی در پایان گفت: کسب این موفقیت در میان تمام استان‌ها افتخار بزرگی بود که تلاش داریم با تداوم خدمت‌رسانی در سال جاری و سال‌های آینده، این جایگاه را حفظ کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود