6 تیر 1391
شماره خبر: 8301

فعالیت های تابستانی كانون های پرورش فكری استان البرز آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فعالیت های تابستانی كانون های پرورش فكری استان البرز آغاز شد

همزمان با اعیاد شعبانیه، جشن بزرگ شروع فعالیت های تابستانی كانون های پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان البرز روز سه شنبه در مجتمع آفرینش های فرهنگی این كانون برگزار شد.
در این جشن كه با فعالیت های مختلفی از جمله اجرای مسابقه مشاعره، شعر خوانی ،قصه گویی ومعرفی شخصیت ،بازی و سرگرمی و جشنواره كیك و دسر همراه بود، قطعات موسیقی به صورت زنده توسط اعضا كودك و نوجوان كانون مجتمع برگزارشد. مشاور استاندار در امور آموزش و پرورش و مدیر كل كانون در سخنانی ضمن تبریك اعیاد با سعادت شعبانیه ، گفت : موضوع تربیت فرزندان از دیر باز از موضوعات اساسی و بنیادی تعالیم اسلامی بوده است و در دنیای امروز با پیشرفت علم و پدید آمدن تكنولوژی های جدیدوظیفه خانواده ها و نهادهای فرهنگی و خادمین كودكان و نوجوانان بیش از پیش سنگین شده است. 'صفی الله رمضانخانی' آشنا سازی كودكان ونوجوانان با ائمه اطهار (ع ) رااز اصول اصلی تربیتی كودكان ونوجوانان خواند و افزود:در فرایند آشنا سازی كودكان ونوجوانان با ائمه اطهار (ع)باید از شیوه های كاربردی و تأثیر گذار استفاده كرد كه شركت دادن آن ها در محافل ویژه این بزرگواران از جمله این شیوه ها است . وی اظهار داشت: آن چه مسلم است اجرای فعالیت های كانون به عنوان شیوه های جذاب و غیر مستقیم همواره در این مورد راه گشا بوده اند و اثرات مطلوبی را بر جا نهاده اند. وی هدف از اجرای این برنامه را نیز گرامیداشت اعیاد شعبانیه و آشنایی كودكان ونوجوانان با شخصیت والای ائمه اطهار (ع)خوانده و ابراز امیدواری كرد كه اعضا با شركت در این مراسم در قالب یك برنامه شاد و جذاب در آستانه شروع فعالیت های ویژه تابستان با فعالیت های مختلف كانون از جمله قصه گویی،معرفی شخصیت و... آشنا شوند.
در پایان نیز مدیر كل كانون ابراز امیدواری كرد كه همواره مجموعه پر تلاش كانون بتواند روزها و ساعت های مفیدی را برای كودكان ونوجوانان در تمام ایام بویژه روزهای تابستان رقم بزند .



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود