14 تیر 1391
شماره خبر: 8548

بازگشت 196 هکتار از اراضی تصرف شده ساوجبلاغ به بیت‌المال

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بازگشت 196 هکتار از اراضی تصرف شده ساوجبلاغ به بیت‌المال

رئیس اداره مسکن و شهرسازی ساوجبلاغ گفت: 196 هکتار از اراضی ملی تصرف شده شهرستان ساوجبلاغ از چنگال متصرفان آزاد و به بیت‌المال بازگردانده شد.
علی خاقانی اظهار داشت: 196 هکتار از اراضی ملی تصرف شده شهرستان ساوجبلاغ از چنگال متصرفان آزاد و به بیت‌المال بازگردانده شد. این مسئول عنوان کرد: این اراضی معادل 85 درصد از 233 هکتار اراضی ملی تصرف شده این شهرستان است. رئیس اداره مسکن و شهرسازی خاطرنشان کرد: تلاش برای آزادسازی 36 هکتار اراضی تصرف شده باقیمانده ادامه دارد.
وی ابراز داشت: این اراضی طی سال‌های گذشته به تصرف سودجویان و زمین‌خواران درآمده است. خاقانی ادامه داد: خوشبختانه طی یک سال اخیر اجازه تصرف حتی یک وجب از اراضی ملی این منطقه به متصرفان و زمین خواران داده نشده است. رئیس اداره مسکن و شهرسازی تصریح کرد: کارکنان این اداره در صورت مواجهه با هر گونه سودجویی در این زمینه بلافاصله با متصرفان برخورد قانونی کرده‌اند. این مسئول متذکر شد: شرایط آب و هوایی مناسب و افزایش ارزش افزوده اراضی ساوجبلاغ در سال‌های گذشته مهم‌ترین عوامل تصرف اراضی ملی این شهرستان از سوی سودجویان است. خاقانی در پایان اذعان داشت: ساوجبلاغ هزار و 113 هکتار اراضی ملی دارد که تلاش برای حفظ آنها با جدیت ادامه دارد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود