20 تیر 1391
شماره خبر: 8724

کمیته امداد البرز رتبه اول کشوردرحوزه اکرام/ ایجاد 10 هزار فرصت شغلی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کمیته امداد البرز رتبه اول کشوردرحوزه اکرام/ ایجاد 10 هزار فرصت شغلی در البرز

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز سال گذشته در حوزه اکرام بسیار موفق عمل کرده و رتبه اول کشوری را در این حوزه به خود اختصاص داده است.
علی سالارکیا در نشست خبری گفت: سال گذشته اولویت اصلی کمیته امداد اشتغالزایی و ایجاد فرصت های شغلی در استان بود. وی افزود: در این خصوص کمیته امداد با اهتمام ویژه ای توانست بالغ بر 10 هزار فرصت شغلی را در استان به وجود آورد. وی اظهار داشت: تعداد زیادی از افراد تحت پوشش توانستند از تسهیلات بانکی استفاده کنند و برخی نیز هنوز معطل دریافت تسهیلات بانکی هستند. سالارکیا گفت: کمیته امداد در حوزه اکرام ایتام نیز بسیار موفق عمل کرد به طوریکه توانستیم رتبه اول کشور در حوزه اکرام را به خود اختصاص دهیم.
وی افزود: در بحث اکرام مردم نیز در گستره زیادی یاری رسان کمیته امداد بودند و از این حیث مردم البرز جزو خیرترین مردم هستند. مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در برخی سرفصل ها 70 درصد کمک مردمی را در بحث اکرام شاهد بودیم. وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان در سال گذشته توانستیم 12 هزار حامی جذب کنیم که این امر نشان از داشتن مردمی خیر و نیکوکار در استان دارد. سالارکیا گردش مالی در حوزه اکرام در کمیته امداد امام خمینی البرز را نزدیک به پنج میلیارد تومان اعلام کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ميهمان
پاسخ 3/05/1391 - 08:29 م ن
اداره کل کمیته امداد استان البرز درحق بعضی از نیروهای خود واقعا ناحقی ونامردی کردوحق آنهارا پایمال نمود

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود