20 تیر 1391
شماره خبر: 8754

داشتن مهارت کافی مهم‌ترین عامل در جذب جوانان جویای کار است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

داشتن مهارت کافی مهم‌ترین عامل در جذب جوانان جویای کار است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتن مهارت را مهم‌ترین عامل در جذب جوانان در محیط‌های کاری عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.
کوروش پرند در نشست هم اندیشی روحانیون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در کرج گفت: روحانیون نقش اساسی و ویژه‌ای را در تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی دارند، لذا با تمهیدات اندیشیده شده 200 نفر از روحانیون آموزش‌های مربوط به کار و کارآفرینی و مهارت را فرا گرفتند تا در ترویج این مهم ما را یاری دهند. وی آموزش روحانیون در این زمینه را از سیاست‌های کلی اشتغال و به منظور تقویت فرهنگ کار عنوان کرد و ادامه داد: برای تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذاری نکنیم. این مسئول با اعلام اینکه این روحانیون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را توسط مربیان و مدرسان دانشگاه فرا گرفته‌اند افزود: براساس تمهیدات اندیشیده شده در ایام ماه مبارک رمضان روحانیون آموزش دیده شده با حضور در مساجد استان‌های مختلف نسبت به انتقال این آموزه‌های مهارتی به مردم به ویژه جوانان اقدام خواهند کرد.
ضرورت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تأکید کرد و گفت: با ارائه این آموزش‌ها می‌توانیم در توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری گام برداریم.
پرند یادآور شد: افرادی که می‌خواهند وارد بازار کار شوند اگر مهارت کافی را داشته باشند راحت‌تر می‌توانند در محیط کار جذب شوند. وی تأکید کرد: داشتن مهارت کافی همچنین می‌تواند زمینه کارآفرینی و تولید بهتر را در کشور فراهم کند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود