29 تیر 1391
شماره خبر: 9150

بارندگی های اخیر بیش از 30 میلیارد ریال خسارت به شهرستان طالقان زد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بارندگی های اخیر بیش از 30 میلیارد ریال خسارت به شهرستان طالقان زد

سپیدار آنلاین: سرپرست فرمانداری و رییس ستاد بحران طالقان گفت : سیل در این شهرستان بیش از 30 میلیارد ریال خسارت به روستاها وارد كرده است .
' ساسان دلاویز' در جریان بازدید از روستاهای سیل زده در بخش بالا طالقان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل بارش شدید چند روز گذشته در ارتفاعات البرز در بیش از 10 روستا سیل سنگین جاری شد. وی اظهار داشت : آسیب دیدگی چندین خودرو ، آب گرفتگی و تخریب چند خانه روستایی و همچنین مسدود شدن برخی راه های روستایی مهمترین آثار سیل بارندگی های اخیر در طالقان است. دلاویز بیان داشت: با اعلام و اخطاریه سازمان هواشناسی نسبت به اوضاع جوی شهرستان طالقان ، تمامی نیروهای امدادی و خدمات رسان به منظور وقوع هر نوع حادثه ای به حالت آماده باش درآمدند. وی گفت :به محض اطلاع از وقوع سیل ، تیم های امدادی به محل اعزام شدند و در مرحله نخست تمامی مسیرهای مسدود شده بازگشایی شد . سرپرست فرمانداری طالقان افزود : تخریب تاسیسات آب شرب چندین روستا موجب شد تا تیم های امدادی برای تامین آب شرب به این روستاها اعزام شوند.
وی اظهار داشت: با برآوردهای اولیه پیش بینی می شود كه بیش از 30 میلیارد خسارت به منازل مسكونی ، دامداران ، زنبورداران و همچنین راههای این شهرستان وارده آمده باشد.
وی از مردم شهرستان طالقان و گردشگران خواست تا فاصله قانونی را از حریم رودخانه و نهرها رعایت كنند تا شاهد بروز حادثه در سطح شهرستان نباشیم.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود