1 مرداد 1391
شماره خبر: 9242

كارآموزان البرز برای شركت در مسابقات ملی مهارت شناخته شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

كارآموزان البرز برای شركت در مسابقات ملی مهارت شناخته شدند

سپیدار آنلاین: با برگزاری یك دوره مسابقه انتخابی ، كارآموزان فنی و حرفه ای استان البرز برای شركت در سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت شناخته شدند.
مدیر كل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز روز یكشنبه در نشست اصحاب رسانه گفت: در این رقابت ها 170 كارآموز استان كه 91 نفر در بخش خواهران و مابقی برادران بودند در مراكز آموزش فنی و حرفه ای شهید خدایی شهید رهبری ، زیبادشت و خواهران الزهرا (س ) به مدت دو روز در 27 رشته به رقابت پرداختند. ' حسن عزیزی ' افزود: در نتیجه این رقابتها 36 نفر موفق به شركت در اردوی آمادگی برای شركت در رقابت های ملی مهارت شدند كه از این تعداد هشت نفر بانوان هستند. وی اضافه كرد: این كارآموزان قبول شده از نیمه دوم مرداد ماه تا دهم مهر ماه سال جاری در استان البرز اردوهای امادگی را برای شركت در سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت می گذرانند. وی یادآورشد: با توجه به آموزش های مهارتی و برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی انتظار است كارآموزان البرزی بتوانند در سیزدهمین دوره رقابت های ملی مهارت كه در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد، رتبه خوبی را كسب كنند.
به گفته عزیزی در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت كه در استانهای البرز و تهران برگزار شد، ' فهیمه آخوندی' در رشته طراحی دوخت رتبه سوم و در سایر رشته ها كارآموزان البرزی چهار دیپلم افتخار كسب كردند. وی یادآورشد: همچنین در چهل و یكمین دوره مسابقات جهانی مهارت 2011 میلادی كه در لندن برگزار شد ،'پویا پیر حسینلو' از استان البرز مدال برنز در رشته فناوری اطلاعات و مدیریت شبكه را به خود اختصاص داد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود