7 مرداد 1391
شماره خبر: 9517

بهترین راه مقابله با هجمه و شبیخون دشمنان انس جامعه با قرآن است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بهترین راه مقابله با هجمه و شبیخون دشمنان انس جامعه با قرآن است

سپیدار آنلاین: مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان البرز گفت: بهترین راه مقابله با هجمه و شبیخون دشمنان تلاش برای انس روزافزون جامعه با قرآن است.
حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی در نشست خبری خود که با محور تبیین طرح تربیت حافظان قرآنی در استان برگزار شد، انس روز افزون جامعه با قرآن و مفاهیم قرآنی را بهترین راه مقابله با هجمه و شبیخون دشمنان دانست. وی افزود: امروز هجمه و شبیخون دشمن بر علیه اسلام و مسلمانان به اوج رسیده زیرا موج اسلام گرایی همه دنیا را فراگرفته و ایران و انقلاب اسلامی الگو و رهبر این موج در دنیا است. بنی احمدی تصریح کرد: از این رو هجمه های دشمن بیشتر متوجه ایران است و باید با تمام قوا در برابر این تهاجم ایستادگی کنیم.
وی با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد عرفان های کاذب و نوظهور سعی دارد به پیکره اسلام خدشه وارد کند اظهار داشت: آشنایی با قرآن و مفاهیم و مبانی قرآنی انسان و به تبع آن جامعه را در برابر این هجمه ها بیمه می کند. وی ماه مبارک رمضان را ماه نزول قرآن و میهمانی خداوند برشمرد و گفت: از آنجا که قران در این ماه نازل شده و این ماه از شان و منزلت ویژه برخوردار است، توجه و تعمق در قرآن در این ماه باید دو چندان باشد. مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز از آغاز اجرای طرح های قرآنی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح های قرآنی با عناوین تربیت حافظان قرآن و مسابقات قرآنی در رشته های اذان، همخوانی، مدیحه سرایی و ابتهال در استان آغاز شده است. وی هدف از اجرای این طرح ها را تلاش برای آشنایی جامعه با مفاهیم و مبانی قرانی دانست و گفت: قرائت قرآن تنها مقدمه بوده و اصل توجه و تعمق در معانی آیات و عمل به آنها در زندگی است.
حجت الاسلام بنی احمدی افزود: طرح های قرآنی در 33 امامزاده استان اجرا خواهد شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود