9 مرداد 1391
شماره خبر: 9586

اولین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اولین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان البرز

سپیدار آنلاین: اولین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه اعضا کانون و کودکان ونوجوانان گروه سنی 4 تا 16 سال استان البرزاجرا می شود
کودکان 4 تا 6 سال با حفظ و قرائت سوره قدر،7 تا 11 سال حفظ و قرائت آیة الکرسی و نوجوانان 12 تا 16 سال نیز با حفظ و قرائت سوره واقعه می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند. اعضا کانون و سایر کودکان ونوجوانان علاقه مند استان البرز،می توانند تا پایان روز 17 مرداد ماه 91 به مراکز کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان در سطح استان مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 32826113-32826112 تماس حاصل فرمایند.
صفی اله رمضانخانی مشاور استاندار البرز در امور آموزش و پرورش و مدیر کل کانون البرز ضمن اعلام این خبر گفت: از آن جایی که یکی از راه های تشویق ، ترغیب و ترویج فعالیت های قرآنی ، برگزاری مسابقات و جشنواره های قرآنی است در ماه رمضان امسال سعی نموده ایم که این مسابقات را با هدف یادگیری محتوایی و نهادینه کردن عمل به قرآن در بین کودکان ونوجوانان اجرا کنیم . وی افزود این مسابقات با شیوه جذاب اجرا خواهند شد و هم چنین کودکان ونوجوانان می توانند آثارشان را در بخش جنبی جشنواره که شامل کارگاه های تصویر گری خوشنویسی،نقاشی و ادبی مرتبط با مفاهیم آیات ذکر شده است ارائه دهند. مشاور استاندار در پایان افزود از برگزیدگان این مسابقات با هدایای نفیسی تجلیل خواهد شد .



منبع: شبکه خبری البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود