28 مرداد 1391
شماره خبر: 10398

مرحله نهایی مسابقات قرآن ویژه کودکان ونوجوانان در البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مرحله نهایی مسابقات قرآن ویژه کودکان ونوجوانان در البرز برگزار شد

سپیدار آنلاین:مدیرکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان از برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن ویژه کودکان ونوجوانان در البرز خبر داد.
در روز 5 شنبه 26 مرداد ماه 91 از ساعت 30/10 الی 13 مراسم نهایی مسابقات قرآن ویژه ماه مبارک رمضان در مرکز مجتمع آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ،واقع در انتهای ساسانی برگزار شد. در این مراسم برگزیدگان مرحله مقدماتی که از روز 23 مرداد ماه 91 و پس از اجرای مراحل مختلف ،انتخاب شده بودند،به رقابت پرداختند و در نهایت 3 نفر از هر گروه سنی و 9 نفر در مجموع برگزیده شدند.به حمد الهی استقبال خوبی از این مجموعه مسابقات توسط کودکان ونوجوانان صورت گرفت . لازم به توضیح است که از ابتدای ماه مبارک رمضان طی فراخوانی از کلیه کودکان ونوجوانان علاقه مند برای شرکت در مسابقه دعوت شده بود و این عزیزان پس از ثبت نام در مرحله مقدماتی به تفکیک گروه های سنی شرکت کردند و اعضا 4 تا 6 سال سوره قدر،7 تا 11 سال آیۀ الکرسی و 12 تا 16 سال سوره واقعه را تلاوت کردند. هدف از اجرای مسابقات ،آشنایی هر چه بیشتر کودکان ونوجوانان با قرآن کریم و فرهنگ و معارف آن بود. لازم به توضیح است که هم زمان با این مسابقات بخش های جنبی ویژه از جمله تصویر گری از مفاهیم قرآنی اجرا شد و از برگزیدگان در مراسمی با حضو ر استاندار فرهیخته و سایر مسوولین استان تجلیل خواهد شد .
کودکان ونوجوانان استان البرز هزینه ضیافت افطار خود را به زلزله زده ها بخشیدند
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز قرار بود شب پنج شنبه 26 مرداد ماه سال 91 مراسم ضیافت افطار ویژه کودکان ونوجوانان برگزار شود .
اما کودکان ونوجوانان در یک حرکت خدا پسندانه هزینه مراسم افطار را به کودکان ونوجوانان زلزله زده استان آذربایجان شرقی بخشیدند . جمعی از کودکان ونوجوانان در خصوص این حرکت خداپسندانه اظهار داشتند: در شرایطی که ما در کنار خانواده ها و در محیط راحت و مناسب افطار می کنیم ،هستند کودکان ونوجوانانی که به جهت زلزله اخیر از معمولی ترین امکانات نیز محروم هستند. و ما با این حرکت خیرخواهانه می خواهیم به این عزیزان بگوییم که ما در غم شما شریک هستیم و با اهدا این هدیه کوچک به یاد شما هستیم .




منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود