10 مرداد 1391
شماره خبر: 9645

استفاده مددجویان البرزی از تسهیلات طرح مشاغل خانگی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

استفاده مددجویان البرزی از تسهیلات طرح مشاغل خانگی

سپیدار آنلاین: معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان البرز گفت: تاکنون بیش از 4 هزار پرونده معرفی شده از سوی این کمیته به بانک‌های عامل برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی در البرز به سرانجام رسیده است.
علی اصغر شیری اظهار داشت: پس از آنکه طرح حمایت و راه‌اندازی مشاغل خانگی از سوی دولت تدوین و به تصویب رسید، شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی نیازمندان برای بهره‌برداری از تسهیلات این طرح‌ بودیم. وی تصریح کرد: شرایط خانواده‌های نیازمند به صورتی است که با بهره‌مندی از اعتبارات مالی اندک،‌ می‌توانند یک شغل پایدار به صورت خانوادگی راه‌اندازی و به خودکفایی مالی دست یابند. معاون کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه یکی از اولویت‌های این نهاد حمایت از خودکفایی مالی افراد و خانواده‌های تحت پوشش است، گفت: به همین دلیل کارگروهی در کمیته امداد استان البرز تشکیل و افراد متقاضی پس از شناسایی و بررسی شرایط آنها برای بهره‌مندی از این تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند. شیری افزود: از ابتدای آغاز به کار این طرح تاکنون بیش از 4 هزار پرونده در کمیته امداد استان البرز تشکیل و پس از معرفی به بانک‌های عامل از تسهیلات فوق بهره‌مند شدند.
وی در پاسخ به این پرسش که تمام افراد معرفی شده به بانک‌های عامل از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان البرز بودند؟ گفت: اگر چه اکثر فعالیت‌های ما برای حمایت از خانواده‌های تحت پوشش متمرکز است، اما خانواده‌های نیازمند دیگر را نیز مد نظر داریم. شیری در پایان گفت: به همین دلیل در این طرح پس از شناسایی افراد نیازمند، طرح‌های مشاغل خانگی آنها را نیز برای استفاده از تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی کردیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود